Colour Alike KRK #520 Cumel

Przedostatnia pozycja z kolekcji KRK to Cumel. W odcieniu nude z beżowo różowymi tonami. Konsystencja lakieru jest rzadka, należy uważać z aplikacją. Lakier jest kremowy, ciut smuży, druga warstwa wyrównuje, ale przeglądając zdjęcia mogłam dorzucić kolejną, bo widzę drobne prześwity ^^ Cumel przypadł mi bardziej do gustu niż Maniurka, chociażby pod względem koloru i aplikacji (Cumel tak nie smuży jak Maniurka). Lakier dobrze sprawdzi się pod wszelkie zdobienia, stemple, naklejki wodne itd.


Lakiery dostępne na colorowo.pl

Na blogu możecie zobaczyć:
Antii

Komentarze

  1. Uwielbiam takie kolory - są idealne na każdą okazję i pięknie wyglądają u każdej kobiety ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny, uwielbiam takie nudziaki;)

    OdpowiedzUsuń
  3. zakochałam się niedawno w tym odcieniu, a przed zakupem powstrzymuje mnie na razie (poza pełną szufladą innych lakierów...) ta trudna aplikacja. mam już dosyć babrania się moimi zgrabiałymi dłońmi w trudnych lakierach, ale coś mi się wydaje, że już za chwileczkę, już za momencik i tak wrzucę Cumel do koszyka ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. nie przepadam za nudziakami, ale ten wygląda całkiem fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się jego neutralny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cumel... Żałuję, ze nie dorzuciłam go do koszyczka :) ale Maniurka i Kwiaciarka będą moje

    OdpowiedzUsuń
  7. Takiego delikatnego koloru brakuje w moich zbiorach :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny! Oj, przydałby mi się taki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowny nudziak, podoba mi się że nie wpada w brąż, ideał ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładny jest, trzeba będzie zanabyć.

    OdpowiedzUsuń
  11. mój nr 1 do stópkowego frencha :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam takie odcienie, przecudny.

    OdpowiedzUsuń
  13. czemu ja tego nie kupiłam tylko maniurke? : c

    OdpowiedzUsuń
  14. ale piękny! bardzo ciekawy odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny kolor! Właśnie takie nudziaki lubię :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics