Dmuchawce, latawce, wiatr ...

Dawno, dawno temu przygotowałam zdobienie, a dokładnie w marcu. Uwielbiam dmuchawce, nawet w tablecie na pulpicie mam ustawiony taki motyw :P Jak daleko podobały mi się kolory tutaj zestawione, lecz jak teraz patrzę wyszło nieco mdło, ale skoro już pstryknęłam zdjęcia to pokażę. Użyłam lakierów: Colour Alike Drachetka, Salon Perfect Mint Julep, Lemax Lawendowy, piórkowy Golden Rose Impression #17 oraz NAKLEJKI-WODNE, które odgrywają główną rolę.


Naklejki są łatwe w użyciu, nie miałam problemu z ich aplikacją. Kto jeszcze nie widział, to może TU zobaczyć naklejki jakie posiadam, a TU wcześniejsze wpisy z ich użyciem.


NAKLEJKI-WODNE możecie kupić na allegro. 
Sklep oferuje mnóstwo wzorów, aż 435 - jest w czym wybierać!

Jeśli chcecie być ze mną na bieżąco, zapraszam na mój Instagram :)

pozdrawiam
antii

Komentarze

  1. oo mam takie same naklejki :) ostatnio robiłam jaskółkę ;) super ci wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dmuchawce są przepiękne:). Początkowo myślałam, że to stemple:)

    OdpowiedzUsuń
  3. A byłam pewna, że to stempelki :)
    Całość podoba mi się bardzo.. Tylko za piórkami nie przepadam..

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny efekt :) Zbieram się od kilku miesięcy żeby kupić jakieś naklejki wodne i ciągle jakoś zebrać się nie mogę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastycznie to wygląda. Dmuchawce w szczególności.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mdło tylko pastelowo :) A te dmuchawce bardzo fajnie wyglądają ;))
    Co do naklejek wodnych to raz kupiłam na allegro i do tej pory pluje sobie w brodę. Na szczęście nie wydałam majątku, ale 30 zł wyrzucone w błoto, bo naklejka nie chciała za chiny ludowe odejść od papierka. Teraz wolę wydać trochę więcej, ale mieć pewność, że nie wyrzucę ich po pierwszym kontakcie.

    OdpowiedzUsuń
  7. cudne kolorki :) Uwielbiam pastele !! a Wzorki naprawde swietne:)

    OdpowiedzUsuń
  8. podobają mi się te piórka GR na SP ^^
    świetne naklejki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądają te dmuchawce. Lubię zdobienia przy pomocy naklejek wodnych. Są efektowne i łatwe w użyciu.

    OdpowiedzUsuń
  10. pięknie! też lubię motyw dmuchawców :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wyszło mdlo, tylko uroczo ! A dmuchawce tez lubie : )

    OdpowiedzUsuń
  12. sliczny kolor tez musze sie zaopatrzyc w jakies naklejki i ozdoby na paznokcie

    OdpowiedzUsuń
  13. cudowne kolorki! ;P a naklejeczki są genialne ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. jest pastelowo, uroczo i bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię klimaty tych kolorów, wcale nie jest mdło. Bardzo fajny mani. Naklejki urocze.

    OdpowiedzUsuń
  16. Też mam te naklejki, są piękne ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. niebieski colour alike - prześliczny!

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne są te naklejki, jaskółki wyglądają tak lekko i subtelnie

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakie mdło? :D Fajnie wyszło, pastelowo po prostu :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne mani!!! super zestawienie i perfekcyjne wykonanie

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam identyczne naklejki :), to świetny sposób na szybki mani :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale cudowne ! Przepiękne *.* zakochałam się !

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics