Colour Alike Holo Żelki #532

Niebieski na moich paznokciach? Yyyyyy dziwnie mi z nim, ale skoro już go mam na sobie to pokażę. Przyznać się, kto lubi najbardziej ten kolor? To żelek w dosyć intensywnym niebieskim kolorze, z delikatną posypką holo pyłku. Na paznokciach dwie warstwy, aplikacja prosta i przyjemna. Lakiery Colour Alike zawładnęły moim blogiem, niedługo pokażę Wam coś innego, bo za pewne macie już ich dosyć :)


 Co sądzicie o HOLO ŻELKACH?
Lakiery dostępne na colorowo.pl


pozdrawiam
antii

Komentarze

  1. śliczny jest, chociaż nie nadaje się na co dzień moim zdaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. och i ach! mój ulubiony kolorek na pazurkach <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kolor :) Bardzo lubię lakiery colour alike :)

    OdpowiedzUsuń
  4. oczywiście go zamówiłam :D jestem niebiesko-holiczką ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie prezentuje sie na Twoich paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne paznokcie, lakier śliczny

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja uwielbiam odcienie niebieskiego na paznokciach. Ten jest piękny:)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam niebieskości! ta jest cudna, i ten pyłek <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba sobie go kupie... Piękny jest ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O rany, strasznie mi się nie podoba ten odcień niebieskiego D:

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny kolorek ale żelki nie przekonują mnie

    OdpowiedzUsuń
  13. O-a ten kolor jest bardzo fajny! Mogłam wziąć zamiast zielonego...

    OdpowiedzUsuń
  14. na lato bardzo fajny <3 chociaż na zimę też byłby słodki <3

    OdpowiedzUsuń
  15. jaki sliczny <3 idealny pod jakies morskie zdobienie ^^

    OdpowiedzUsuń
  16. ja uwielbiam wszelakiego rodzaju niebieskie odcienie, a ten jest cuuudowny!!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. też się dziwnie czuję z niebieskimi paznokciami ;) a ten żelek prezentuje się bardzo ciekawie ;) fajnie by wg mnie wyglądał z jakimś zdobieniem stempelkowym w kolorze czarnym :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics