Orly Smoky Edgy

Antyczny odcień brązu z migoczącymi złotymi drobinkami, chyba też z oliwkowymi tonami (?), tak opisałabym EDGY. Jak już wiecie, lakier pochodzi z najnowszej kolekcji na jesień 2014 Smoky! Kolor przemawia do mnie i do nadchodzącej pory roku. Aplikuje się bez problemowo i szybko wysycha, ma fajną konsystencję, wręcz idealną, co bardzo mnie cieszy. Dwie warstwy w pełni pokryły płytkę paznokci.


Lakiery dostępne na orlybeauty.pl od 1 września br.

Highlight | Edgy |

pozdrawiam
antii

Komentarze

  1. oj fajny!!! chyba się na niego skuszę na targach :D

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny! ja też będę na niego polować na targach hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dwa dni temu zakupiłam swój pierwszy Orly na otwarciu TkMaxa i jestem sprzedana:) Wszystko w tym lakierze mi pasuje:) A ten kolor jest śliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudo! Pięknie wygląda to świecące zlotko ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmmm niby mi sie podoba, ale jakis taki nie do konca moj :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny! Dzięki Tobie znowu wiem na co polować na targach :))

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny ale nie skusiłabym się na niego, nie mój kolor

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba ten lakier podob mi sie najlepiej z całej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Taki, hmmm... bagnisty ;) na jesień fajny

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny jest, oby był na targach.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny jest! Niewiele lakierów tej firmy mi się tak podoba jak ten :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy kolor i ladnie wyglada na pazurkach, ale niestety to nie moj kolor

    OdpowiedzUsuń
  13. oooo
    Trochę mi przypomina Number One Nemesis, ale mam nadzieję, że inny w odcieniu jednak, bo co ja będę kupować ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę go mieć <3 Kolorek, który kojarzy mi się z elegancją i szykiem.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics