Kwiaty, kwiatuszki i kuleczki - water decals

Kwiaty na paznokciach chyba zawsze były i będą w modzie. Wyglądają subtelnie a zarazem kobieco. Tym razem przygotowałam post z nowymi naklejkami od Born Pretty Store z motywem florystycznym (zapraszam na blog B.,gdzie aktualnie można wziąć udział w rozdaniu i zgarnąć voucher o wartości 20$ na zakupy w tym sklepie, okazja kusząca). Przechodząc do zdobienia użyłam: lakieru z krakowskiej kolekcji Colour Alike #520 Cumel, nie tak dawno pokazywałam na blogu o TU, naklejek wodnych (prawdopodobnie zabrakło produktu w sklepie, nie mogę znaleźć, jak tylko się pojawi wrzucę tu link), dekoracyjnych, srebrnych kuleczek Punk Half Round Metal Ball Rhinestones Flatback Nail Art (kuleczki o dziwo na zwykłym lakierze trzymały się nieźle, miałam nawet problem by je zdjąć), a na koniec dorzuciłam top coat marki Eveline. Aplikacja każdego z użytych produktów przebiegła bezproblemowo, jedynie top coat zauważyłam, że zostawił takie jakby pociągnięcia pędzelkiem.



Zdjęcie użytych produktów


Dajcie znać jak Wam się podoba, a ja uciekam wybierać płytki - tym razem do mieszkania! :)))

Pozdrawiam
antii

Komentarze

  1. Ładnie to wygląda :D A Cumel miażdży! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. przeczytałam, że idziesz wybrać płytki do mieszania i sobie myśle co Ty będziesz mieszać? : P kwiatuszki są słodziutkie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ha ha! wolę wybierać płytki do stemplowania, bo mogę ich kupić masę wzorów, a tu jedne na kilka lat :P

      Usuń
  3. Ależ te kwiatki się wpasowały idealnie do Cumela!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cumel jest takim kolorem, że chyba każde, a raczej większość zdobień będzie do niego pasować :)

      Usuń
  4. Fantastycznie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne są te pazurki! <3
    Zapraszam: http://mycrazycosmeticsworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale super kompozycja, niby dużo się dzieje ale to wszystko do siebie pasuje ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Naklejki są super!!

    świetnie dobrałaś bazę i całe zdobienie jak dla mnie jest zajefajne!!! na prawdę super to wygląda. takie delikatne, a jednak takie efektowne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne te kwiatki :D reszta nie w moim stylu, ale i tak ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dość eleganckie zdobienie, ale ja z pewnością pogubiłabym te kulki już po pierwszym grzebaniu w torebce :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale uroczo to wygląda! Fajne te kuleczki.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics