Models Own UTOPIA

Szczerze powiem, że nie sięgam po tego typu kolory jaki ma Utopia. Nie przepadam za nimi, czuje się w nich nieswojo, ale też nie ładnie wyglądają na moich paznokciach. Takie zdanie miałam dopóki nie wrzuciłam tej szaro - beżowej emalii na paznokcie. Ten spokojny, bardzo subtelny kolor jednak mnie zachwycił. Po prostu trafiłam na swój odcień. Wszyscy dobrze wiemy, że lakiery Models Own nie są skłonne do wspólnej współpracy, aczkolwiek ze mną nie chciała współpracować jedna (Peach Melba), z resztą nie miałam większego problemu, lecz mam wrażenie, że Utopia jest jednym z lepiej aplikujących się lakierów, z których ja posiadam. Na paznokcie nałożyłam dwie warstwy, pierwsza z nich była bardzo cieniutka, kolejna trochę grubsza. Lakier nie smużył, nie bąbelkował (a te kolory mają do siebie, że lubią). Mimo, że to taki (nie)zwykły szaraczek , to bardzo go polubiłam. Przygotowałam nawet z nim zdobienie, ale to w następnych notkach ^^


 Moje paznokcie są już w dużo lepszym stanie, niedługo kolejne nowości!

Lakiery Models Own dostępne u maani.pl

Jeśli chcecie być ze mną na bieżąco, zapraszam na mój Instagram :)
pozdrawiam
antii

Komentarze

  1. Kolor lakieru jest śliczny! Lakiery MO kuszą, ale nie wiedziałam, że są takie kiepawe w aplikacji. Jednak chyba je sobie odpuszczę.

    OdpowiedzUsuń
  2. takie szaraczki to ja lubię, bo to taki jednak ciepły odcień jest i dobrze wygląda nawet przy bladej skórze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dość nietypowy, przygarnęłabym :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Modelki nie są aż tak złe w aplikacji, przynajmniej moje dwie(Sun Hat i Flip Flop). A kolorek ciekawy, niby szary, ale nie taki klasyczny :) Zresztą, na twoich paznokciach to wszystkie lakiery dobrze wyglądają, nawet te z 'brzydszym' odcieniem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, mi w sumie trafił się jeden taki 'upierdliwy' ;))))

      dzięki :****

      Usuń
  5. Ja lubie takie kolorki:-) a mogę zapytać jakim aparatem robisz zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja u siebie lubię wszystkie odcienie szarego a takie prawie nude to są najpiękniejsze :-) dopisuje go do swojej chciej listy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. chociaż u siebie nie przepadam za takimi kolorami u Ciebie prezentuje się pięknie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja wręcz uwielbiam takie kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czasami lakiery dopiero na paznokciach pokazują co mają do zaoferowania. Ten jest piękny, choć rzeczywiście w buteleczce nie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w buteleczce nudnie, na paznokciach znacznie lepiej :)

      Usuń
  10. śliczny ma odcień, taki inny ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Faktycznie ładny nudziak, moim jasnym idealnym kolorem jest fiji ! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja uwielbiam takie kolory, idealny, zgaszony, jasny ideał :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się taki nudziak ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Czytając pierwsze zdanie tej notki miałam zamiar od razu przejść do komentarza i napisać, że bardzo się mylisz bo ten lakier wygląda pięknie na Twoich paznokciach :) No i po przeczytaniu dalszych zdań notki byłam już usatysfakcjonowana :) Lakier naprawdę b. ładnie wygląda na paznokciach, mam bardzo podobny kolor z Wibo - obecnie na stopach i jest naprawdę spoko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na stopach nigdy nie nosiłam takich nudziaków, aa widzisz, czasami warto czytać do końca notki :P

      Usuń
  15. Nudziaki to moje ulubione kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Utopia była moją pierwszą modelką i tak mi napsuła krwi, że do tej pory leży zapomniana w kącie. Nakładała się tak tragicznie, że musiało minąć trochę czasu, zanim ponownie dałam szansę tej marce... Co nie zmienia faktu, że kolor jest uroczy, ale przypadku mojego egzemplarza niestety też bardzo trudny w obsłudze :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spróbuj dobrze zrolować i nakładać meeeega cienkimi warstwami, lepiej dwie-trzy ale cienkie :)

      Usuń
  17. Przepiękny kolor. Uwielbiam takie odcienie.

    OdpowiedzUsuń
  18. delikates, ale o dziwo bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  19. Kolor bardzo mi się podoba. A paznokcie pomalowane mistrzowsko!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja takie odcienie zdecydowanie uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczny, delikatna elegancja :)

    OdpowiedzUsuń
  22. piękny odcień, idealny nudziak

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics