Colour Alike HOLO ŻELKI #530

Holo Żelki zostały przez Was bardzo ciepło przyjęte, w sumie to się nie dziwie bo one są na prawdę fantastyczne! Skorzystaliście z wczorajszej darmowej dostawy w sklepie colorowo? Pochwalcie się, co zamówiliście ^^ Zgodnie z kolejną prośbą, dziś pokażę lakier z numerem #530. To przeurocza malinka. Standardowo na paznokciach dwie warstwy, super błysk, aplikacja itd. Ciekawa jestem jaką lakier otrzyma nazwę, myślicie już nad tym? :)


 Co sądzicie o HOLO ŻELKACH?
Lakiery dostępne na colorowo.pl
Brąz czy jak kto woli oberżyna, czy też ciemny fiolet #534 możecie zobaczyć TU.

antii

Komentarze

  1. wygląda jak truskawkowa galaretka! *-*
    u mnie lakiery CA się nie spisują, także już nie kupuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest piękny, tym bardziej cieszę się, że go wczoraj zamówiłam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. skorzystałam wczoraj haha :D wzięłam ten niby brąz, czyli bardziej fioletowy żelek, i jeszcze niebieski 516 i jeszcze to był maj :D
    a ten 530 też mi się podoba, taka malinka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. o,na ten kolorek czekałam,baaardzo mi się podoba i chyba ten jedyny bym zakupiła z tej żelkowej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor kojarzy mi się trochę z Elation Generation Orly ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie tak samo mi się skojarzył, chociaż widać że jest ciemniejszy :)
      bardzo mi się podoba :)

      Usuń
    2. Faktycznie, macie rację ale elation ma większe drobinki i chyba bardziej widoczne :)

      Usuń
  6. najładniejszy z tych wszystkich różowych holosiów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny jest, ale dla mnie żelkowe lakiery to dosyć niezrozumiały wynalazek :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam nic nie zamawiać, ale ok. 20 się złamałam ;) Zamówiłam niebieski i brązowy żelek a na dodatek Czerwony jak cegła :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiedziałam o darmowej przesyłce :( A kolor cudny!

    OdpowiedzUsuń
  10. No całkiem ładny ;-) oglądam na komórce bo nie mam dostępu do komputera i widzę jednak bardziej odmianę mauve niż malinki. Na żywo jest dość żywa malinka? Na pewno będę brała coś z tej kolekcji, bo choć kolorów nie jestem pewna to wykończenie jest super!

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie to arbuz - na żywo widziany. Jest ładny.

    OdpowiedzUsuń
  12. Na twoich swatchach prezentuje się cudnie.. Widziałam go wcześniej i nie zachwycił aż tak bardzo.. Widać jak ważne jest dobrej jakości zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. według mnie, lepiej wygląda w realu niż tu na zdjęciach :/

      Usuń
  13. Opanowalam sie i nic nie zamowilam ufff, ale wiadomo ze bym chciała każdy kolor. Ten tez jest taki uroczy <3

    OdpowiedzUsuń
  14. kurczę super jest ta kolekcja i jak one kryją po 2 warstwach to są idealne :)
    a ta truskawkowa malinka całkiem przyjemna ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics