Golden Rose Ice Chic nr 119 i 121

Dzień dobry, a właściwie dobry wieczór! Dzisiaj mamy pierwszy dzień jesieni, a to oznacza jedno, że mogę "wskakiwać" w brązy! Kolor ten kojarzy mi się głównie z jesienią i tylko wtedy moje paznokcie dobrze prezentują się w takiej kolorystyce. Po lecie lubię odpocząć od gorących, tropikalnych kolorów i chętnie maluję paznokcie takimi kolorami. Moje dzisiejsze mani składa się z lakierów Golden Rose, serii ICE CHIC! Wstyd się przyznać, ale seria ta gości u mnie po raz pierwszy i śmiało mogę rzec, że jest całkiem fajna. Golden Rose nie tak dawno wypuściło kilka nowych kolorów m.in. właśnie 119 i 121, ogólnie nowe kolory to numery od 118 do 127.



Moje numery lakierów to 119 - po prostu brąz i 121 - poniekąd określiłabym jako rosegold, sporo w nim różowej poświaty. Sam solo może nie wygląda jakoś zachęcająco, za to w duecie całkiem fajnie. I co najważniejsze, lakiery aż proszą się o wzorki na paznokciach. 

Konsystencja lakierów jest bardzo dobra, nie za rzadka ani gęsta, taka w sam raz. Pędzelek jest prosty, nie zaokrąglony. Pigmentacja lakierów jest niezła, na paznokciach mam dwie cienkie warstwy, które w ekspresowym tempie wysychają. Lakiery mają ładny połysk i użycie top coatu jest w tym przypadku zbędne.

 Właśnie za takie kolory lubię jesień!
Jaka jest Twoja ulubiona seria lakierów GOLDEN ROSE?

  Lakiery  możecie zakupić na stronie goldenrose.pl
lub w najbliższy weekend na warszawskich targach BEAUTY FORUM 23-24 września 2017r.  


Komentarze

  1. Pasują do siebie te kolory ;-) Idealny duet na jesień ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat na teraz. Swoją drogą to czekam na prawdziwą jesień :)

      Usuń
  2. Też lubię IceChic ale ze względu na małe objętości wolę IceColor. Świetne mani na wczesną jesień, takie subtelne. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobają mi się ich buteleczki, pędzelki też 😊

      Usuń
  3. Piękny kolor!

    www.patidoludzi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne te kolory :) Idealne na jesień <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne kolory i idealne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Połączenie też mi się podoba, bo z osobna nie wiem czy zwróciłabym uwagę, razem znacznie lepiej 😊

      Usuń
  6. Ja dla uczczenia początku jesieni położyłam R.I.P. z Orly.

    OdpowiedzUsuń
  7. 119 jest bardo przyjemny - trochę jak kakao :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejku chcę ten brąz *_* Jest cudowny - wpisałam go na listę ;) kupię na pewno :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics