OPI Infinity Shine California Dreaming - Me, Myselfie & I

Cześć! Do moich wakacyjnych lakierów dołączył lakier Me, Myselfie & I. Po obejrzeniu miliona słoczy wiedziałam, że kupuję czerwień z nutą pomarańczy. Gdy buteleczka dotarła do mnie okazało się, że to bardziej pomarańcz z nutą czerwieni. No cóż, ale on i tak jest cudowny. Obecnie mam go jeszcze na stópkach, chociaż odrosty proszą się aby już go zmyć, to trzyma się genialnie. Za to lubię system Infinity Shine - trwałość, połysk to właśnie lubię.



Na paznokciach mam base (1), kolor Me, Myselfie & I (2) oraz top coat (3). Cóż mogę Wam jeszcze napisać, to że pigmentacja jest bardzo dobra. W sumie na upartego wystarczy jedna warstwa koloru, zaś ja dołożyłam jeszcze jedną. Lakier dobrze się trzyma płytki paznokcia, nie odbarwia jej. 

System Infinity Shine zaskoczył i nadal mnie zaskakuje bardzo pozytywnie, więcej możecie przeczytać we wcześniejszym wpisie TU.  



Pozostałe kolory z kolekcji California Dreaming:




  Instagram  @antii_ecosmetics
Lakiery OPI dostępne na stronie www.kupkosmetyk.pl



Komentarze

  1. Bardzo ładne kolory, jednak ja używam tylko lakierów hybrydowych. :)

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OPI też ma ofercie lakiery hybrydowe w takich samych kolorach jak tradycyjne lakiery do paznokci :)

      Usuń
  2. Śliczny, jesienny kolorek

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo energetyczny kolor, piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. One maja tak piekne kolory, ze kupilabym je wszystkie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam połowę kolekcji, a chciałabym je wszystkie, dosłownie wszystkie :)

      Usuń
  5. Ładny, choć dla mnie chyba zbyt ciut za pomarańczowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. każdy ma swój ulubiony odcień pomarańczy, to kolor nie dla wszystkich :)

      Usuń
  6. Muszę przyznać, że udała im się ta kolekcja. :) Kolor średnio w moim guście, ale fajny będzie na jesień. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kolekcja jak najbardziej udana, bardzo w moich kolorach :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics