Orly Velvet Dream Collection Fall 2017

Hej Kochani! Nie da się ukryć, mamy już jesień! Wraz z nią pojawiła się nowa jesienna kolekcja marki ORLY - VELVET DREAM. Spójrzcie co tym razem przygotowali ... dla mnie bomba! A co Wy sądzicie o kolorach? Czujecie już jesień?




Wraz z nadchodzącą jesienią zmieniamy nie tylko swoją garderobę i nastroje. Zmienia się całe otoczenie wokół nas – rumienią się sady, pojawia się babie lato, pierwsze mgły, z drzew spadają różnokolorowe liście… O tej porze roku świat nabiera purpurowych barw: za oknami króluje złoto, czerwień, zgniła zieleń, fiolety, szarości…
Dzięki najnowszej kolekcji Orly Velvet Dream Twoje paznokcie poczują prawdziwy urok jesieni – czas postawić na mocny, bardzo głęboki, wyrafinowany kolor!

 

W skład kolekcji Velvet Dream wchodzi 6 kolorów:

 
 

Silken Quartz - jakby perłowy, łososiowo - beżowo - różowy,

Just Bitten - ni to ciemna czerwień, ni to bordo w każdym razie żelkowy,

Black Cherry - amarant, ciemny róż w połączeniu z fioletem hmmm ciekawe połączenie,

Velvet Kaleidoskope - gdy go zobaczyłam pomyślałam "ale to już było" ale nie takie cudo!

Blue Suede - niebieski ale to jaki ◕‿◕,

November Fog - delikatny przygaszony fioletowy.

Lakiery możecie kupić jako tradycyjne lakiery o pojemnościach: 18 ml i 5,3 ml a także w systemie ORLY GEL FX.




Już jutro poznacie pierwsze słocze, dajcie znać co w pierwszej kolejności!

Kolekcja dostępna na stronie www.orlybeauty.pl


Komentarze

  1. The Magician albo November Fog bardzo chętnie zobaczę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma sprawy, a dzisiaj zapraszam na dwa inne :)

      Usuń
  2. Trzy górne jakoś takie zwykłe. Ale te 3 dolne wyglądają ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale wiesz jakie są te zwykłe ładne, na serio, zresztą cała kolekcja jest bardzo udana :)

      Usuń
  3. Najbardziej podoba mi się Black Cherry, ale najciekawszy wydaje się być Velvet Kaleidoskope!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Velvet zaskoczył mnie bardzo, oczywiście pozytywnie :)

      Usuń
  4. zawsze mnie ciekawily ale nigdy nie kupilam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda, ale warto są bardzo dobre, niektóre buteleczki mam już 8 lat i nic się z nimi nie dzieje :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics