Orly Velvet Dream Collection Fall 2017 - Velvet Kaleidoscope i Blue Suede

Z przykrością powiem Wam, że to już ostatnie zestawienie kolorów z jesiennej kolekcji Velvet Dream. Kolekcja według mnie jest bardzo udana pod każdym względem. Kolory wprawiają w typowo jesienny nastrój. I jak tu nie kochać jesieni? Okey, przed Wami Velvet Kaleidoscope i Blue Suede - jeden lepszy od drugiego! 



Pamiętacie lakier Space Cadet z kosmicznej kolekcji Orly? To właśnie Velvet Kaleidoscope jest jego ulepszonym duplikatem. Jak pierwszy raz zobaczyłam ten lakier w kolekcji to pomyślałam sobie "ale to już było" no było ... Ale jak pomalowałam nim paznokcie to zrobiłam wow! Świetne krycie, wspaniała konsystencja i nie ma co porównywać do Space Cadet. Jednym słowem to bardzo dobry egzemplarz. Kolory jakie można zobaczyć na paznokciach to złoto, miedź, brąz, róż. Prawdziwe błyskotki. Jeśli nie przepadacie za biżuterią to ten lakier ją na pewno zastąpi :)
Na paznokciach mam dwie warstwy, dla mnie wielkie wow! Sorry za dużo zdjęć, ale jest taki piękny, że nie mogłam sobie odmówić tu pokazania go w całej okazałości.


Blue Suede to piękny granat, ciemny niebieski. Na paznokciach także świetnie błyszczy! :) Polubiłam już go po pierwszym użyciu. Nakłada się genialnie, ładnie kryje, konsystencja również na tak. W sumie to czego chcieć więcej? To już drugi bardzo fajny granat jaki ma Orly w swojej ofercie. Nie mogę się zdecydować, który z dzisiejszych kolorów bardziej mi się podoba - Velvet Kaleidoscope czy Blue Suede?



 Velvet Kaleidoscope czy Blue Suede?

Kolekcja dostępna na stronie www.orlybeauty.pl

Komentarze

  1. Jesien uwielbiam tylko jak jest ciepła i zlota. :)
    Drugi kolor jest przepiekny! Moja hybryda jest bardzo podobna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. These two are really nice :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy na miniaturze przypominał manicure z pyłkiem semilaca.

    OdpowiedzUsuń
  4. Granat ładny ale ten pierwszy skradł moje serducho :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale Space Cadet to Ty szanuj ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. stawiam na granat ;) bo w tym pierwszym to jakoś mi przeszkadzają te różowe tony właśnie. a bez nich to mógłby być taki piękny brzydal :p

    OdpowiedzUsuń
  7. O ŁAŁ, ten pierwszy wy-mia-ta! :O

    OdpowiedzUsuń
  8. jak dla mnie zdecydowanie Blue Suede ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics