Senelle Cosmetics - odżywczy krem i wygładzający peeling do twarzy

Dzień dobry, w dniu dzisiejszym zapraszam Was do przeczytania mojej opinii na temat kosmetyków marki Senelle Cosmetics. Chciałabym się skupić na pielęgnacji twarzy i opowiedzieć o moich wrażeniach z użytkowania odżywczego kremu i wygładzającego peelingu do twarzy. Z racji tego, że są to kosmetyki naturalne, tym bardziej byłam ciekawa ich działania. Na początku lipca można było zaobserwować już taki wpis na moim blogu z prezentacją produktów. Dlatego odsyłam Was do przeczytania i zapoznania się z opisami a także składem TU. Od tamtego momentu zaczęłam swoją pielęgnacyjną przygodę z firmą Senelle Cosmetics.



Wspomnę, że siłą Senelle są naturalne, starannie dobrane składniki: fantastyczne oleje i pozyskiwane w innowacyjny sposób olejowe substancje aktywne: Oléoactif® DIAM i Oléoactif® Pomegranate.
Bazę Senelle Summer 2017 stanowią oleje: z nasion pomidora, lniany oraz ze słodkich migdałów, które zostały połączone z rozmaitymi ekstraktami, tak by odpowiadać na konkretne potrzeby: odżywienie, regenerację, wygładzenie, korygowanie oraz nawilżenie.



Odżywczy krem do twarzy 89 zł/ 50 ml

Zawsze mam olbrzymi problem z doborem odpowiedniego kremu do pielęgnacji twarzy, zwłaszcza w okresie letnim. A to za tłusty, a to podrażnia, a to zapach nie ten i tak mogłabym wymieniać dalej. W tym przypadku trafnym doborem okazał się być odżywczy krem do twarzy Senelle, z serii Summer. Już po pierwszym użyciu wiedziałam, że polubię ten produkt. Moje pierwsze spostrzeżenia - lekki i delikatny.  Twarz jest gładka i czuć, że jest odpowiednio nawilżona. Mimo wysokich temperatur skóra nie świeci się. Krem zapobiega przeznaskórkowej utracie wody. Konsystencja kremu jest lekka, przypominające mleczko i dobrze się rozprowadza.
Zapach tego kremu będzie mi się kojarzył z tegorocznym urlopem, dla mnie bardzo ważnym bo macierzyńskim. Lekki, zwiewny, kwiatowyzapach ... takie jest lato 2017. 
Opakowanie kremu wygląda ekskluzywnie. Wysoka, szklana buteleczka z pompką. Do tego, krem możemy  postawić w swojej łazience na drewnianej podstawce (pokazywałam w lipcowym wpisie). Kremu używałam i nadal używam na dzień i na noc. Na dzień wyciskam zaledwie dwie pompki, które rewelacyjnie się wchłaniają, zaś na noc od dwóch do czterech pompek. W zależności od potrzeby. Całość delikatnie wklepuję. Moja skóra polubiła się z odżywczym kremem do twarzy Senelle Summer. Jedynym minusem jest brak filtru UV. W okresie letnim często przebywam na powietrzu bez makijażu, dlatego zastosowanie filtru by się przydało. 

Nawilża, odżywia, wygładza i regeneruje, czego chcieć więcej?




Wygładzający peeling do twarzy 59 zł/ 100 ml

Nie mam dużych wymagań jeśli chodzi o peelingi do twarzy. Ważny by "trochę drapał" a także usuwał martwy naskórek. W tej niepozornie małej tubce mieści się aż 100 ml peelingu do twarzy. 

Peeling posiada mini drobinki, które dobrze ścierają naskórek. Twarz jest oczyszczona wygładzona, miękka, rozświetlona i przygotowana do dalszych zabiegów pielęgnacyjnych. Sam peeling jest gęsty, przypominający pastę do twarzy, nie spływa z twarzy. Aplikacja jak i zmywanie jest całkiem przyjemne. Zapach kosmetyku jest charakterystyczny dla linii Senelle Summer, delikatny i kwiatowy, przypominający lato. 

Producent zaleca stosować peeling w dwojaki sposób, w zależności od preferencji. Pierwszy sposób to na oczyszczoną i zwilżoną skórę nanieść niewielką ilość peelingu, delikatnie masować i pozostawić na kilka minut. Następnie zmyć ciepłą wodą. Drugi sposób dla uzyskania mocniejszego efektu złuszczania - należy użyć na suchą skórę. Peeling najlepiej stosować 2-3 razy w tygodniu. Osobiście korzystałam z pierwszego sposobu, drugi mógłby się okazać zbyt mocny do mojej cery.


Polubiłam serię Senelle Summer! 
Kosmetyki naturalne, delikatne, łagodne dla mojej skóry, aż chce się ich używać.
Już nie mogę się doczekać linii Fall!


Komentarze

  1. to interesująca marka, ja największą chęć mam na serum olejowe, będzie idealne do moje j suchej skry twarzy na zimę. najchętniej sięgam po peelingi enzymatyczne

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam wiele dobrego o tych produktach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawie się zapowiadają, zwłaszcza dla fanek naturalnej pielęgnacji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Od dwóch miesięcy stosuję kremy tej firmy. Zamówiłam je, ponieważ zainteresował mnie ich naturalny skład i nie zawiodłam się. Pierwszy raz jestem mile zaskoczona z produktów, które używam do pielęgnacji mojej twarzy i ciała.Moja skóra na twarzy stała się delikatna, wygląda świeżo i ten delikatny zapach, uwielbiam. Jest idealny tak samo jak cena. Polecam wszystkim z czystym sumieniem! SENELLE COSMETICS SĄ NAJLEPSZE! NA PEWNO WAS NIE ZAWIODĄ! Wcześniej używałam kremów, które ,,wciskały" mi panie w Douglasie czy innych ,,znanych" drogeriach (znane i drogie nie znaczy dobre).

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam i byłam bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękujemy bardzo za ogromną dawkę motywacji do dalszej pracy! Jest nam bardzo miło! A seria inspired by Autumn już się zbliża wielkimi krokami :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics