OPI Infinity Shine California Dreaming - GPS I Love You

Jeśli powiem Wam, że GPS I Love You to najładniejszy lakier z kolekcji California Dreaming to pewnie mi nie uwierzycie. W sumie też bym sobie nie uwierzyła, ponieważ każdy kolor jest dla mnie inny, w sensie wyjątkowy, bo lubię po prostu lakiery w takiej tonacji a moje paznokcie czują się w nich doskonale. Przed Państwem GPS I Love You




Intensywny różowy o wykończeniu kremowym. Na paznokciach mam warstwy bazy (1), kolor w tym przypadku dwie cieniutkie warstwy GPS I Love You (2) oraz top coat (3). W rezultacie uzyskałam piękny i trwały manicure z bardzo szklistym efektem.


O systemie Infinity Shine i moich przemyśleniach możecie przeczytać TU. Natomiast pierwszy słocz lakieru Excuse Me, Big Sur! dostępny jest TU.



Moją szóstkę lakierów California Dreaming możecie zobaczyć TU
Dużo zdjęć możecie również obejrzeć na moim Instagramie  @antii_ecosmetics
Lakiery OPI dostępne na stronie www.kupkosmetyk.pl

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics