OPI Infinity Shine California Dreaming - This is Not Whine Country

Jesień jesienią ale na moich paznokciach nadal króluje kolekcja California Dreaming a dokładniej lakier This is Not Whine Country, który świetnie wpisuje się także w jesienne trendy. To malinowy różo-czerwień o żelkowym i bardzo szklistym wykończeniu. Lakier daje "mokry" efekt na paznokciach. Jak dla mnie cudo!



Na paznokciach base top (1), dwie cienkie warstwy koloru (2) oraz gloss top coat (3). Myślę, że osoby o dłuższej płytce paznokcia mogą potrzebować dodatkowej warstwy, gdyż mogą prześwitywać końcówki z uwagi na to, iż lakier jest żelkowy. Po raz pierwszy mam do czynienia z serią lakierów Infinity Shine i jestem zachwycona trwałością tych lakierów. O systemie IS pisałam już w sierpniowym wpisie, zachęcam do przeczytania i zapoznania się TU


Zobacz też:




  Instagram  @antii_ecosmetics
Lakiery OPI dostępne na stronie www.kupkosmetyk.pl





Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics