Orly Flash Glam FX Watch It Glitter i Colour Alike GDN Za zielone- swatche

Tego lata pokochałam neony, lecz lakiery nawierzchniowe Flash Glam Fx nie dały o sobie zapomnieć.
W roli głównej jako lakier bazowy wystąpi Colour Alike Za zielone a na nim warstwa lakieru 
Watch It Glitter.



Można łatwo odświeżyć i ubarwić nasz manicure za pomocą lakierów nawierzchniowych. 
Watch It Glitter to plasteki miodu w kolorze starego złota. Na paznokcie nałożyłam jedną warstwę. Chciałam aby było skromnie i nie przesadnie ze świecidełkiem.


 Lakiery dostępne na stronie www.orlybeauty.pl  i colorowo.pl

Pozdrawiam 
antiii

Komentarze

  1. W buteleczce nie wygladal tak ciekawie, ale na tys mietusie przeslicznie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. sliczne paznokcie, lubię wszytsko ci się świeci

    OdpowiedzUsuń
  3. wygląda ładnie, ale jakoś nie w moim stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie go zestawiłaś!

    OdpowiedzUsuń
  5. Oba są cudowne! Piękna zieleń, a te plasterki mioodu ( jak to napisałaś) boskie:D tylko, że ja pewnie nie umiałabym się powstrzymać i walnęłabym jeszcze trochę gąbką:D ale i tak bardzo mi się to podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja taka trochę sroczka na świecidełka jestem:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak to super wygląda :D piękny kolor i połaczenie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietna kombinacja! Ostatnio tez mam ochote na takie lakiery nawierzchniowe ;) Jeden nawet juzy sobie sprawilam, z Inglota :)

    OdpowiedzUsuń
  9. prześliczny i kolor bazowy tak i lakier ozdobny! super połączenie nam tutaj zaprezentowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. złoty piasek brak mi takiego w kolekcji a efekt robi

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj, ładne połączenie! Mimo że nie lubię gwałcenia kremów glitterem - to wyszło świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wiele zależy od dobrego połączenia kolorów, same drobinki nie są zbyt ciekawe, ale jako plamki na mięcie ekstra;d

    OdpowiedzUsuń
  13. już chyba wiem, co wyląduje na moich paznokciach w najbliższym czasie :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Właśnie doszłam do wniosku że nie mam w kolekcji lakieru nawierzchniego ze złotym brokatem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. piękny odcień, takie różowe złoto :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics