a-England, The Legend - Princess Tears i gwiazdki od KKCenterhk

Dawno, dawno temu bo w ubiegłym roku, na fejsie zadałam Wam zagadkę jakiej nowej firmy pokażę lakier. W sumie to nikomu nie udało się zgadnąć a chodziło o nowość w moim pudle lakierowym czyli lakier
a- England. Wiem, że większości są dobrze znane lakiery, bo niektóre z Was są szczęśliwymi posiadaczkami, ja też ich wiele naoglądałam się ... Mój lakier nazywa się Princess Tears i pochodzi z kolekcji The Legend! :))))


To magiczne holo, magiczne bo w moim ulubionym kolorze, czyli fioletowym. Nie wiem co w tym kolorze jest takiego, ale ciągnie mnie do wszystkiego co fioletowe a w szczególności do lakierów <3



Princess Tears
Bliźniacze liliowe łzy spływają migocząc wzdłuż twarzy naszej umierającej bohaterki, są bardziej wzruszające przez jasne szaro-zielone odcienie.

 W 100% nie udało mi się oddać prawdziwego oblicza, zgodnie na aparat - trochę nie ostrzył, ale starałam się by coś Wam uwiecznić :)) Na bezbarwną bazę nałożyłam dwie cieniutkie warstwy lakiery. 
Lakier szybko wysycha.


***
Na Pierwszym Spotkaniu Lakieromaniaczek otrzymałam słoiczek fioletowych gwiazdeczek od firmy KKCenterhk. Czyżby firma wiedziała też, że bardzo lubię fioletowy kolor :P ??
Postanowiłam upiększyć holograficzny fiolet tymi oto pierdółkami ;)))



Gwiazdeczki są wypukłe, nałożyłam je na top Orly Polishield. 
Trzymało tak mocno, że nie mogłam ich później ściągnąć, ale pomogła mi niezawodna pęseta :P


Na początku było spokojnie, na koniec dorzuciłam większą garstkę gwiazdek :)))


Nie wiem czy już wiecie, ale lakiery a-England dostępne są już w Polsce


Fridays Store
Fridays Store
Gwiazdeczki pochodzą z KKCenterhk 

Dziękuję za uwagę! :)))

antii

Komentarze

  1. Gwiazdki mnie nie przekonują, ale kolor lakieru śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny, ale st. george lepszy :D
    a gwiazdki superowe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie pokazany kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lakier cudny! *.* Ale bardziej podoba mi się bez gwiazdek, jest wtedy dużo delikatniejszy, co do niego bardzo mi pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gwiazdki dodały mu uroku :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo oryginalny kolor. No i ta nazwa... =)

    OdpowiedzUsuń
  7. Już nie mogę doczekać się aż przyjadą do naszego sklepu:) Cała kolekcja Legend jest piękna.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny. Lakiery A-England stale mi się marzą.. Może kiedyś jakiś dorwę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szczęka mi opadła, cudownie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam przyjemność z tym lakierem na paznokciach latać, piękny jest ;>
    Przez durnowate przepisy nie mogę bezpośrednio z Anglii moich kochanych lakierów kupować, to chore >_< Dobrze, że ktoś to u nas rozprowadza.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics