1 sty 2014

Orly Galaxy FX - lakierowe nowości

Witam Wszystkich w Nowym Roku 2014 :)))) 
W każdy Nowy Rok próbuję pokazać Wam nowości lakierowe i tak też będzie w tym 2014 roku! 
Marka Orly przygotowała dla nas kolejne nowości, tym razem kolekcję Galaxy FX
Wiem, że wiele z Was na tą kolekcję bardzo czeka :)))
W składzie kolekcji odliczyło się sześć, bardzo ciekawych buteleczek:


Od lewem: Milky Way, Star Trooper, Gravity Bound, Intergalactic Space, Black Hole, Starburst



Lakiery dostępne od dzisiaj na stronie www.orlybeauty.pl

Na którą buteleczkę czekacie najbardziej ??

15 komentarzy:

  1. Bardzo czekam na tę kolekcję! Jednak póki co, cena niestety mocno mnie odstrasza.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super kolekcja, jestem ciekawa tych kolorków na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Starburst :-) chętnie obejrzę choć pewnie i tak nie kupię bo ta cena :-(

    OdpowiedzUsuń
  4. Gravity i Starburst najbardziej wpadły mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widziałam swatche na zagranicznym blogu: rewelacyjna kolekcja!!!! Chcę ją mieć :DDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  6. już nie mogę doczekać się swatchy, tak kolekcja jest niesamowita!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dawaj szybko jakieś foty :D Będę miła i daję wolną rękę w tym, którego pierwszego pokażesz :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Anti, one kryją, czy to są topy? Jam ciemna masa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kryją, to nie lakiery nawierzchniowe / toppery :)

      Usuń
  9. Dwa pierwsze podobają mi się najmniej. A najbardziej 3 i przedostatni :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Boskie, zwłaszcza startrooper i intergalactic space ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

 
BLOG DESIGN BY Antiii