Orly Baked Summer 2014 Collection - Saturated

Saturated - nasycony i to jeszcze jak! Rozpoczynając dzisiejszą notkę z oto właśnie tym lakierem, chciałabym zaznaczyć, że Saturated nie jest granatowy ( wiem - na zdjęciu reklamowym, ale też i moich słoczach wyszedł właśnie jak granat, niestety ale kolor nie chciał w ogóle  sfotografować się, dlatego też w internecie możecie znaleźć masę niepoprawnych zdjęć). Najlepiej kolor ten zobaczyć na żywo! To przepiękny, ciemny, nasycony i nawet trochę neonowy fiolet - kto by pomyślał?!


Wykończenie nie należy do połyskujących a wręcz satynowych. Nakłada się przyjemnie, bardzo cienkimi warstwami. Kryje przy dwóch warstwach. Jeśli nie podoba nam się efekt satyny, zawsze możemy nałożyć nabłyszczający top. Poniższy obrazek przedstawia zbliżony kolor do Saturated.



Lakiery dostępne od 1 maja 2014r. 

Tropical Pop || Hot Tropics || Lush || Neon Heat || Ablaze || Saturated
Dziś się już z Wami żegnam, wybywam na majówkę!
a po wolnych dniach, zapraszam na gorący post czyli KONKURS! 
Do zgarnięcia wspaniałe nagrody. 
Przypominam, że możecie mnie śledzić na instagramie o TU.
Paaaa

antii

Komentarze

  1. Oprócz Lusha cała seria mi się podobała :D
    A na zdjęciach, przynajmniej u mnie, nie wyszedł jakoś strasznie granatowo ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiekny, cała seria BAKED mnie oczarowuje ale ten kolor i róż najbardziej :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Na moim monitorze jest fiolet, wszystko w porządku :) Fajny, ale nie wiem czy się na niego zdecyduje...

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest boski. O matko, o matko! Pragnę go!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. O, ten jest fajny :) Ciekawie by wyglądał w połączeniu z tą neonową pomarańczką :)

    OdpowiedzUsuń
  6. *.*!!!
    Fantastyczny, chcęęę go! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny! jeżeli na żywo wygląda jeszcze ciekawiej, to chylę czoła. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. czekałam na niego! taki pięękny ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny kolor i super nazwa :D Chociaż na przepadam za takim wykończeniem.

    OdpowiedzUsuń
  10. trochę nie mój kolor, ale u kogoś uwielbiam takie odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny, taki mój kolor. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękny ;) marzy mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo udany! To nic, że może nie do końca realnie oddany, bo i tak jest mocno intrygujący :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Taki mój kolorek...śliczny :)

    Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ojej jak dla mnie to boski kolorek

    OdpowiedzUsuń
  16. wow, zakochałam się w tym kolorku :) zdecydowany faworyt !

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics