Artistic Nail Design Fueled and Furious Fall 2017 Collection

Cześć! Tuż przed końcem 2017 roku, niespodziewanie przychodzę do Was jeszcze z jedną nową kolekcją  Fueled and Furious. To jesienna kolekcja marki Artistic Nail Design, która jest już Wam dobrze znana z moich wcześniejszych wpisów. Tymczasem spójrzmy jakie kolory znalazły się w jesiennej edycji, przyznam, że wpisują się również w me gusta także zimową porą. 





Artistic Nail Design  Fueled and Furious to 6 neutralnych, nietuzinkowych, głębokich kolorów, o których zaraz postaram się Wam opowiedzieć. 

Radiate My Love - brudny róż, neutralny, bardzo stonowany. Nakłada się bardzo dobrze, kryje przy 2 warstwach. Top coat jest tu zbędny, gdyż sam w sobie ma wysoki połysk.


She's A Spark Plug - delikatny beż z garstką srebrnych drobinek. Do pełnego krycia wystarczą 2 cienkie warstwy. Lakier nakłada się równomiernie, nie ma tu mowy o "grubych/ciężkich" warstwach.


Torque It! - głęboki, ale to bardzo głęboki zielony o szklistym wykończeniu. Ostatnio takiego koloru szukałam. Jeśli lubicie takie warianty kolorystycznie to bardzo polecam. Kryje przy 2 warstwach, nie brudzi/farbuje skórek ani płytki.



Grease Monkey - szary z nutą brązu, przyznam, że kiedyś kusił mnie pewien OPIk w podobnej kolorystyce ... Ciekawy kolor! Na paznokciach 2 warstwy. 



Supercharged - topper w kolorystyce fioletowo-metalicznej. Znajdziemy tu fioletowo-różowy brokat oraz metaliczne plasterki miodu w różnych rozmiarach. Topper najlepiej aplikować na bazę. Ja w tym przypadku wybrałam kolor Grease Monkey, który świetnie się spisał. Na paznokciach mam 2 cieniutkie warstwy Supercharged. Całość pokryłam top coatem. Podoba mi się topper i efekt jaki daje na paznokciach.


Heart Braker - ciemny, głęboki bakłażanowy odcień. Na zdjęciach jak i na paznokciach może wpadać w czerń,  ale uwierzcie mi - czernią nie jest. Do pełnego krycia wystarczą 2 warstwy. Bez top coatu daje piękny efekt.


Lakiery z kolekcji Fueled and Furious bardzo dobrze aplikują się i nie wymagają więcej jak 2 warstw. Bez użycia top coatu świetnie błyszczą co widać na załączonych zdjęciach. Mój faworyt to zdecydowanie Torque It! oraz topper  Supercharged <3 A Twój? Lakiery można również dostać w systemie hybrydowym!



Komentarze

  1. Tym razem Twoi faworyci to i moi :D
    świetna kolekcja ogólnie!!
    a niedawno się dowiedziałam, że to ta sama firma co China Glaze, więc lakiery muszą być dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam i ja :) piękna kolekcja <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę, podobają mi się wszystkie z naciskiem na zieleń i bakłażan :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też Torque It!, zakochałam się ♥.♥

    OdpowiedzUsuń
  5. a mnie najbardziej podoba się She's A Spark Plug!

    OdpowiedzUsuń
  6. Brudny róż i szarość z nutą brązu zdecydowanie mnie zachwyciły <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny odcień różu i ciemny, brokatowy topper <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie mam faworyta, tak naprawdę to wszystkie odcienie trafiają w mój gust :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Mega kolekcja, najładniejsze są te ciemniaski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie zaprzeczę, ale pozostałe też bardzo ładne ... :P

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics