OPI, Love OPI, XOXO - Feel the Chemis - tree

Dobry wieczór! Kiedy zobaczyłam zajawkę świątecznej kolekcji marki OPI zatytułowanej Love OPI, XoXo stwierdziłam, że nic nie potrzebuję. Tak przynajmniej sobie wmawiałam. Rzeczywistość okazała się być inna i do mojej kolekcji OPIków trafiły kolejne dwa (bo trzeci był niestety niedostępny) bardzo fajne kolory m.in. Feel the Chemis-tree, o którym w dzisiejszej notce będzie mowa.



Rzut buteleczki nie oddaje piękna tego koloru, dlatego koniecznie zobaczcie jak wygląda na paznokciach, a zakochacie się sami! <3

Feel the Chemis-tree to metaliczny fiolet z nutą purpury. Pod różnym kątem, drobinki przybierają złotą barwę. Jest niesamowicie piękny i warto mieć go w swoich lakierowych zbiorach. Kryje przy 1-2 warstwach i bardzo przyjemnie się nim maluje. Dodatkowo, jeśli zauważyliście marka OPI zmieniła design buteleczek, co uważam za duży plus, bo podoba mi się ta zmiana.


Dajcie znać, czy podoba Wam się Feel the Chemis-tree, 
a już w następnym odcinku pokażę kolejną moją zdobycz, która również wygląda obłędnie!


  Instagram  @antii_ecosmetics
Lakiery OPI dostępne na stronie www.kupkosmetyk.pl


Komentarze

  1. Ten fiolet jest śliczny! :) Uwielbiam takie błyskotki na paznokciach :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki ten Feel the Chemis-tree jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
  3. no muszę przyznać, że wygląda bardzo ładnie, ale ja opiki kupuję tylko na targach, a znając życie w marcu pewnie akurat tego koloru nie bedzie na stoisku lub już go nie będzie... :p

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie przepiękny, nic dziwnego, że się skusiłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fiolet podbił moje serce! :) Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne są z tymi refleksami *-*

    http://luxwell99.blogspot.com/2017/12/how-i-care-my-curly-hair.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Pieknię prezentują się te refleksy. Lakiery te podbiły moje serce.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow jak cudownie się mienią :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics