Lakierowy Box by Golden Rose - Ice Color, Ice Chic, Rich Colour, Prodidy Gel Duo, pomadki Smart Lips

Hej! Lubicie oglądać open boxy, bo ja bardzo! Dlatego dzisiaj pokażę Wam co znalazłam w jednej z przesyłek od Golden Rose. Boxy są bardzo tajemnicze i stanowią w pewnym sensie dla mnie niespodziankę. Zajrzyjmy do środka :)




W pudełku znalazłam trochę nowości, między innymi serię lakierów Ice Color, zestaw Prodigy Gel Duo nr 03, lakier z serii Rich Colour nr 109 i Ice Chic  nr 14oraz dodatkowo ajjjjjjjjjjj pomadki w kredce Smart Lips w dwóch odcieniach 09 i 10, które są prze-genialne! Oprócz lakierów uwielbiam wszelkie mazidła do ust, a to wszystko przez tę firmę. Serię Ice Color testuję po raz pierwszy, wcześniej nie miałam z nią styczności.



Ice Color w dosyć podstawowych odcieniach:

103 - czysta, kremowa biel
110 - pomarańczka
124 - czerwień
160 - szary
162 - czarny



Tak na szybko udało mi się zrobić zdobienie, z którego nie do końca jestem zadowolona, ale skoro już zrobiłam to pokażę, zwykłe proste ... z użyciem lakierów 110 i 160 z serii Ice Color. Do tego stemple wykonane lakierem Colour Alike i wzór ze świątecznej płytki B. Loves Plates.

Lakierami Ice Color malowało się nawet dobrze, ale nie lepiej jak Ice Chic. Pewnie wiecie, że Ice Chic to te same lakiery co Ice Color tylko w wersji mini. Na paznokciach mam 2 warstwy. Trwałość podobna do Ice Chic.


Lakiery  możecie zakupić na stronie goldenrose.pl


Którą serię lakierów Golden Rose lubicie najbardziej?


Komentarze

  1. Uwielbiam lakiery Golden Rose :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawe pudełeczko! Niedawno także pokazywałam swoje pudełko z kosmetykami GR, ale była to nagroda...i czytelniczka myslala, ze to open box i wspomnialam jej, że być może sa juz takie co miesieczne pudełeczka! A jednak nie myliłam się :) To pierwsze pudełko open box?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. box bo tak nazwałam pudełeczko,a pochodzi ze współpracy z tą firmą, przepraszam, jeśli wprowadziłam Cię w błąd i zmyliłam :)
      ale faktycznie fajnie by było gdyby GR wprowadził taką subskrypcję :)

      Usuń
  3. Lubię te maluszki Golden Rose ;)pomarańczka bardzo mi się podoba ;

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyszło, nie marudź :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne te pudełeczko, tylko szkoda że nie wiem co kupuję, bo np kolory lakierów zupełnie nie moje :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to nie jest pudełko typu Shiny Box czy BeGlossy, to prezent od firmy, w przeciwnym przypadku poinformowałabym i nagłośniła w inny sposób :)

      Usuń
  6. Uwielbiam lakiery z Golden Rose :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niespodzianki najlepsze! Golden Rose klasa, uwielbiam ich produkty! Zarówno te do paznokci jak i do ust ☺

    Nie ma co nikogo skreślać, ale w Poznaniu Mistero ma świetne babki do wykorzystania a tak ciała dali ☺ Le Vole ekstra, polecam pokaz gdy będzie szansa ☺☺☺

    OdpowiedzUsuń
  8. piekne kolory, wogóle super box

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja ostatnio też po raz pierwszy malowałam lakierem Ice Color i byłam bardzo pozytywnie zaskoczona jakością 😊

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics