Colour Alike Come Together - Limitowana Kolekcja Sylwestrowo-Karnawałowa

Dobry wieczór Moi Drodzy! Święta dobiegają końca, a ja mam Wam do pokazania jeszcze gorącą limitowaną kolekcję sylwestrowo - karnawałową marki Colour Alike. W skład kolekcji Come Together wchodzą 3 multichromowe flejki. Co je wyróżnia? To, to że każdy z nich ma bazę i nie jest topperem. Ale zaraz Wam wszystko opowiem, tak dokładniej ... Zapraszam :)



657 Don't Let Go - jego bazą jest kolor niebiesko-granatowy, ale lakier na moje oko pokryłby paznokcie po 2-3 warstwach. Ja postanowiłam - tak jak wszystkie lakiery z tej kolekcji nałożyć na zbliżony lakier do bazowego, ponieważ dzięki temu uzyskałam szybko dobre krycie i skróciło mi to czas nakładania warstw. W tym przypadku użyłam lakieru Orly Midnight Show. Flejki dosyć ładnie, równomiernie rozkładają się na płytce.


 i jeszcze szybki zoom na 657 Don't Let Go


658 Dream Of Me - bazą jest elektryzujący fiolet. Ten lakiery chyba podoba mi się najbardziej. Moim tłem jest lakier Orly o nazwie Plum. Błyskotki podobnie jak w pozostałych lakierach nakładają się równomiernie, tworząc piękny efekt. 



i zbliżenie


659 Think Twice - bazą jest kolor bordowy. Nałożyłam go na bazę OPI Feel The Chemist - Tree z najnowszej świątecznej kolekcji Love OPI, XoXo.


i ...




Ciekawa jestem co sądzicie o kolekcji!? Ja chyba jednak wolę toppery ponieważ mają więcej zastosowań i możliwości, niż lakiery, które już posiadają bazę. Nie mniej jednak lakiery wyglądają bardzo ładnie i też dobrze aplikują się. Który z lakierów podoba Wam się najbardziej? Pamiętajcie, że jest to kolekcja limitowana!

Lakiery będą od jutra dostępne w sklepie colorowo.pl 



Komentarze

  1. Przepiękne te lakiery, idealne na sylwestra :*

    http://luxwell99.blogspot.com/2017/12/a-moment-of-peace.html

    OdpowiedzUsuń
  2. O WOW !!! Obłęd. Zwłaszcza pierwszy i trzeci. Przytuliłabym taką kolekcję, oj przytuliła :D

    OdpowiedzUsuń
  3. no i przepadłam. Jak byś chciała się ich kiedyś pozbyć - mój adres już masz!

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne paznokcie w każdym wariancie kolorystycznym, lubię taki efekt

    OdpowiedzUsuń
  5. oj tam oj tam, takie flejki z kolorową bazą też są fajne ;) i powiem Ci, że przy moich (grubszych) warstwach te lakiery kryją bardzo dobrze po dwóch warstwach :) ale w sumie nie wiem, który z nich podoba mi się najbardziej. no może najmniej ten ostatni

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie błyskotki <3 Szczególnie 658 świetny, taki kosmiczny

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja się tylko boję zmywania tych cudeniek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zbawieniem jest baza peel offfffff! Polecam :)

      Usuń
  8. Wszystkie wyglądają ślicznie, ale chyba "Don't Let Go" najbardziej wpisuje się w mój kolorystyczny gust ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics