Evree Sugar Lips i My Super Balm - Poziomka

Cześć! Dzisiaj chciałabym Wam opowiedzieć o mojej pielęgnacji ust. Od pewnego czasu, a dokładnie od momentu kiedy przeprowadziłam się do nowego mieszkania moje usta wymagają szczególnej pielęgnacji. Wysoka temperatura powoduje notoryczne przesuszanie ust. Jestem zmuszona codziennie sięgać po balsamy do ust by je choć trochę nawilżyć. W ostatnim czasie używam bardzo fajnego duetu marki Evree, a jest to peeling i balsam do ust o smaku poziomki. Jeśli jesteście ciekawi jak się u mnie spisały kosmetyki to zapraszam do dalszej części wpisu.




W mojej łazience marka Evree przejęła swój ster. Większość kosmetyków należą do Evree. Pokochałam je za dobre składy, ładne zapachy i proste opakowania ale też i cenę. Tym razem pod lupę weźmy cukrowy peeling i balsam do ust. Kosmetyki możemy dostać w dwóch smakach pomarańczy i poziomki, do mnie bardziej przemawia poziomka, dlatego na nią się zdecydowałam.


Sugar Lips - cukrowy peeling do ust 
Ratunek dla przesuszonych ust. Cukrowy peeling delikatnie złuszcza naskórek nie uszkadzając go, nadając ustom idealną miękkość. Kuszący zapach poziomki działa na wszystkie zmysły. Gwarantujemy, że Twoje usta jeszcze nigdy nie były aż tak całuśne! Dodatkowe zalety: peeling pozostawia na ustach nawilżającą warstwę olejku i słodki smak.

Peeling zawiera składniki aktywne takie jak: cukier, roślinna wazelina, olejek rycynowy, masło mango, olej avocado.

Skład: Sucrose, Ricinus Communis Seed Oil, Hydrogenated Castor Oil, Copernicia Cerifera Cera, Persea Gratissima (Avocado) Oil, Elaeis Guineensis Oil, Lanolin, Mangifera Indica Seed Butter, Cocos Nucifera (Coconut) Oil, Gardenia Taitensis Flower Extract, Tocopherol (Mixed), Beta- Sitosterol, Squalene, Ascorbyl Palmitate, Lecithin, Propylene Glycol, Hydrogenated Vegetable Glycerides Citrate, Parfum, Citral, Linalool, Limonene.

Moja opinia

Kosmetyki do ust zamknięte są w małe słoiczki, o pojemności 10 ml. Peeling aplikujemy palcem, wmasowując w suche usta, następnie należy zmyć wodą lub chusteczką. Podczas masażu ust wyczuwalne są drobinki cukru, które bardzo dobrze złuszczają naskórek. Usta są wygładzone i dobrze nawilżone, a także bardziej różowe. Czuć, że są miękkie i gładkie. To dobry myk aby usta wyglądały idealnie pod matowe pomadki. Następny etap to balsam do ust!





My Super Balm - multifunkcyjny balsam poziomkowy

Produkt idealny: niewielkie opakowanie i duży efekt. Wystarczy odrobina produktu nałożona nie tylko na usta, ale każde inne miejsce gdzie doskwiera Ci sucha skóra, aby ją silnie nawilżyć, odżywić, wesprzeć regenerację. Po jego zastosowaniu nie zobaczysz żadnej suchej skórki, a  Twoja skóra będzie wyglądać znacznie lepiej.

Balsam również zawiera składniki aktywne: wosk pszczeli, masło kakaowe, masło shea oraz wyciąg z gardenii tahitańskiej.


Skład: Helianthus Annuus Seed Oil, Beeswax, Theobroma Cacao Seed Butter, Cetyl Ricinoleate, Lanolin, Tocopherol, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter, Elaesis Guineensis Oil, Persea Gratissima (Avocado) Oil, Cocos Nucifera (Cononut) Oil, Gardenia Taitensis Flower Extract, Mangifera Indica Seed Butter, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Parfum, Citral, Linalool, Limonene.

Moja opinia:

Balsam dobrze współgra z cukrowym peelingiem do ust. Natłuszcza, intensywnie nawilża i poprawia wygląd ust, skóry. Po aplikacji balsam jest bezbarwny, więc możemy go stosować nie tylko na usta. Zdarza mi się również używać do pielęgnacji skórek wokół paznokci. Dla mnie to produkt wielozadaniowy i warto mieć go w swojej torebce. Konsystencja masełkowa ułatwia aplikację, zaś zapach poziomki umila jego użytkowanie.

Producent po(za)leca stosować produkt głównie na spierzchnięte usta, ale też na: skórę wokół oczu, zadrapania, zmarszczki mimiczne, suche skórki wokół paznokci, otarcia stóp, podrażnienia po goleniu, przesuszenia na łokciach i kolanach i na niesforne brwi.

      Oba produkty to strzał w dziesiątkę! Polecam wypróbować, chyba, że już to zrobiliście :)
      To mój pierwszy raz z peelingiem do ust, jestem nim zachwycona, 
      a czy Ty już używałaś/eś tego wynalazku? 
         Instagram  @antii_ecosmetics


      Komentarze

      1. peeling sie u mni nie sprawdza przesusza usta strasznie :(

        OdpowiedzUsuń
      2. bardzo lubię evree! :D mają świetne produkty do twarzy :D Kocham ich toniki :D A ten peeling do ust chyba sama też kupię, na razie mam jeszcze peeling z sylveco, jednak jak tylko się skończy to kupię ten :)

        OdpowiedzUsuń
        Odpowiedzi
        1. o, a ja kiedyś chciałam kupić Sylveco, fajny? :)

          Usuń
      3. Peeling u mnie nie dal takich efektow jakie bym chciala i raczej po niego nie sięgnę: )

        OdpowiedzUsuń
      4. Nigdy nie używałam gotowych peelingów do ust, zawsze rozrabiam je sama kuchennymi metodami. Może wreszcie wypróbuję jakiś sklepowy :)

        OdpowiedzUsuń
        Odpowiedzi
        1. chciałabym kiedyś wypróbować taki ekoPeeling, ale jestem straszny leń, więc nie chce mi się robić :P

          Usuń
      5. Nigdy nie stosowałam gotowych peelingów, może czas to zmienić? Lubię kosmetyki z Evree, będę miała na uwadze te produkty przy kolejnej wizycie w drogerii.

        OdpowiedzUsuń

      Prześlij komentarz

      Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
      Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

      instagram @antii_ecosmetics

      Copyright © e-Cosmetics