Greckie Skarby - Athena's Treasures - oliwkowy szampon & odżywka do włosów normalnych i przetłuszczających się

Pod koniec maja zamówiłam zestaw myjący do włosów szampon i odżywkę greckiej firmy Athena's Treasures. Chciałam by moje włosy na lato choć trochę się odżywiły i nabrały blasku. Trafiłam przypadkiem na stronę Greckie Skarby, na której możemy dostać produkty pochodzenia greckiego o naturalnych składach.




Oliwkowy szampon do włosów z jedwabiem

Od producenta:
Delikatny szampon z ekstraktem oliwy organicznej i proteinami jedwabnymi bogaty w witaminy A, E, F i H oraz pantenol doskonale myje oraz odbudowuje, odżywia i nawilża włosy oraz skórę głowy zapewniając im zdrowie, blask i miękkość. Dodatek protein jedwabnych chroni przed utratą wilgoci i szkodliwym wpływem niekorzystnych czynników atmosferycznych i zanieczyszczeń tworząc na powierzchni skóry i włosów regenerujący film ochronny zmniejszający ich szorstkość i przywracający gładkość oraz połysk. Przeznaczony dla włosów normalnych i przetłuszczających się. Poj. 250 ml

Moja opinia:
Szampon jest bardzo wydajny. Zaczęłam używać od połowy czerwca, jeszcze dwa - trzy mycia i można powiedzieć, że go zużyłam do końca - dopiero teraz, czyli starczył mi na trzy miesiące (co drugi dzień mycie). Nie chciałam zbyt szybko pisać opinii, gdyż chciałam lepiej poznać szampon & odżywkę. Jego konsystencja jest dosyć gęsta, prawie niczym żel pod prysznic. Wystarcza niewielka ilość by umyć długie włosy. Powiedziałabym, że nawet dobrze się pieni. Zapach jest nieco kremowy. Opakowanie plastikowe. Buteleczka przezroczysta z ładną naklejką. Mycie szamponem jest przyjemne, włosy są miękkie i błyszczące. Szampon w żaden sposób nie podrażnia skóry głowy. Pojemność to 250ml, a cena 25zł ale za taką wydajność - opłaca się. 
Ocena 5/5

***

Oliwkowa odżywka do włosów z jedwabiem 

Od producenta:

Delikatna odżywka z ekstraktem oliwy organicznej oraz wyciągiem z liści oliwnych i proteinami jedwabnymi, bogata w witaminy A, E, F i H oraz pantenol. Doskonale odbudowuje, odżywia i nawilża włosy oraz skórę głowy zapewniając im zdrowie, blask i miękkość. Dodatek protein jedwabnych chroni włosy przed możliwą utratą wilgoci i szkodliwym wpływem niekorzystnych czynników atmosferycznych i zanieczyszczeń tworząc na powierzchni skóry i włosów regenerujący film ochronny zmniejszający ich szorstkość i przywracający im naturalną gładkość oraz połysk. Przeznaczona dla włosów normalnych i przetłuszczających się.

Moja opinia:
Podczas mycia włosów towarzyszy również odżywka z tej samej serii. Używam jej nieco rzadziej od szamponu, dwa razy w tygodniu. Moje włosy są wybredne w stosunku do odżywek i nie chcę by je zbyt szybko obciążyły, a ta częstotliwość jest w sam raz wystarczająca. Włosy są meeega miękkie, bardziej niż po użytkowaniu samego szamponu. Odżywkę tę się spłukuje. Zapach, opakowanie, pojemność i cena taka sama jak w przypadku szamponu. 
Ocena 4,5/5

Kosmetyki godne polecenia, szkoda tylko że nie można ich kupić stacjonarnie. Jeśli jesteście zainteresowani greckimi kosmetykami polecam stronę www.greckieskarby.pl (przesyłka błyskawiczna,a obsługa sympatyczna) 

Używałyście greckich kosmetyków, co polecacie ?

Komentarze

  1. Ja muszę bardzo uważać na dobór preparatów do włosów, bo skóra reaguje alergicznie i następuje wysyp łupieżu.

    OdpowiedzUsuń
  2. nie używałam i ubolewam nad tym strasznie ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. W greckie kosmetyki jeszcze się nie wkręciłam- na razie pozostaję na etapie szału na rosyjskie specjały ;) Choć te greckie też kuszą!

    OdpowiedzUsuń
  4. Greckie skarby kuszą! Dobrze wiedzieć, że jest jakaś fajna alternatywa dla innych tego typu kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam odżywkę z miodem, tej serii. Jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Te kosmetyki są dostępne także u nas, gdyż jesteśmy partnerem Greckich Skarbów. Zapraszamy na http://www.mydlodajnia.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla moich włosów rewelacja ,w Polsce w żadnym fryzjerskim sklepie takich produktów nie kupię!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics