Orly, Flash Glam FX, Holy Holo! + R.I.P - swatche, swatches

Mniej strojny, ale też elegancki Holy Holo! z kolekcji Flash Glam FX. Bazą jest przezroczysty lakier, w którym  zatopiono srebrno - holograficzne, sześciokątne plasterki. 


Ze względu na przezroczystą bazę, można nakładać go na jakikolwiek kolor i równocześnie nakładać go z innymi lakierami nawierzchniowymi. Aplikacja przebiega bezproblemowo a sam lakier tworzy wysoki połysk na płytce paznokcia.



W porównaniu z innymi zdobnymi Flash Glam'ami FX można powiedzieć, że to taki delikates!



Na czarny bazowy Liquid Vinyl nałożyłam Holy Holo! a następnie domalowałam warstwę R.I.P i wyszło coś takiego:



Lakiery dostępne na stronie www.orlybeauty.pl

Lepiej solo czy w duecie?

Komentarze

  1. W duecie, chociaż ciekawi mnie jakby wyglądało gdybyś dołożyła coś jeszcze :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo szukam czegoś takiego :) ladnie by wyglądał też na nude.
    chociaż bardziej bym wolała takie nieregularne kawałki (nie wiem jak to się zwie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. na Twoich paznokciach wszystko wyglada tak, ze chcialabym natychmiast :P ... lacznie z takimi paznokciami ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. jak będziesz się kiedyś pozbywać tych brokatów, to jestem pierwsza w kolejce do zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie to wygląda !!! na błękitnym też by super wyglądało ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Lepiej w duecie, albo może kilka warstw tego Holy Holo - mnie denerwuje, jak tak mało brokatu zostaje na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. widzę, że jesteś fanką różnych brokacików i glitterów itp.. :) ja też lubie ale bardziej okazyjnie :) ale 1 wersja podoba mi się bardziej :D

    OdpowiedzUsuń
  8. oficjalnie ślinię się na te lakiery! niesamowicie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics