Jordana Glitters, Outer Space - swatche, swatches

Tego roku przepadłam w glitterach i pokrewnych błyskotkach nawet nie przeszkadza mi ich zmywanie, nabrałam wprawy i idzie jak z płatka. Dziś na blogu debiut jedenego z trzech lakierów marki JORDANA, lakier o imieniu Outer Space. Lakiery zakupiłam na targach Beauty Forum w ubiegły weekend i absolutnie mnie oczarował (nie tylko ten!). Gdyby nie hatsu-hinoiri ,która poprosiła mnie o mały zakup, zapewne przeszłabym obojętnie obok stoiska, gdyż nie wyróżniało go nic nadzwyczajnego, a jednak ...



Outer Space  pierwszy od lewej [...] To lakier o bazie przezroczystej z niebieskim brokatem oraz sześciokątnymi plasterkami koloru złotego oraz fioletowo-różowego. Outer Space nałożyłam na niebieski Calypso Breeze marki Orly.


W rzeczywistości szalenie połyskuje a w słońcu bądź sztucznym oświetleniu pięknie odbija światło. 


Lakiery tej marki mają zgrabne buteleczki o pojemności 15ml i wygodny pędzelek. Błyskotki nakładają się bardzo dobrze i szybko wysychają. 


Żal byłoby nie kupić tych piękniutkich glitterków za 15PLN :-)


Jeśli lubicie glittery to gorąco polecam!?

Komentarze

  1. A ja dwa razy podchodzilam do tego stoiska, nie moglam sie zdecydowac i w koncu nie kupilam ani jednego! Nie wiem o czym ja wtedy myslalam, ale jak patrze na te piekne glittery to nie moge sobie darowac ze zadnego nie kupilam:[:[:[

    OdpowiedzUsuń
  2. prześliczny jest, przepadlam!

    OdpowiedzUsuń
  3. 15 zł tylko? O matko, ja je chcę!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie lubie takie lakiery..ale ich zmywanie doprowadza mnie do szału hehe :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialny efekt, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne sąąąą! miałam jechać na targi ale nie wypaliło, szkoda, obkupiłabym się w te cuda :<

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie ma dziwne, że w nich przepadłaś są śliczne :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Żałuję, że nie dałam zlecenia na więcej ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics