Orly, Fired Up, Ignite - swatche, swatches

Dzisiaj też będzie ogniście, a to zasługa Ignite z najnowszej kolekcji na jesień 2012 Fired Up
To jasna czerwień o wykończeniu jelly, tzw. żelkowym. 


Nieźle się nakłada. Lakier jest typową żelką, lecz nie jest kremowy a półprzezroczysty, co widać na końcówkach paznokci. To nie zmienia faktu, że jest ładny i klasyczny.



Na paznokciach dwie warstwy lakieru.


Kolekcja dostępna od 1 września na www.orlybeauty.pl

Często gości na Waszych paznokciach klasyczny czerwony?

Komentarze

  1. Piękna, klasyczna czerwień.. Każdy powinien taką mieć. Ja mam już kilka. Wystarczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. O wow jaka soczysta czerwień : ) Piękna

    OdpowiedzUsuń
  3. Jej! Jak ta czerwień mi się podoba! Już dawno żaden odcień tak mnie nie zachwycił.

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna, idealna, kobieca czerwień :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna ta czerwień, bardzo soczysta. Osobiście uwielbiam czerwone lakiery, szczególnie takie nasycone:)

    OdpowiedzUsuń
  6. dlaczego, dlaczego?!?!? Dlaczego Ty mi to zawsze robisz! Pokazujesz TAKIE czerwienie! Nie będę do Ciebie więcej wchodzić przed targami bo moja lista zrobi się kilometrowa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny, bardzo podoba mi się czerwień na paznokciach ale niezbyt często u mnie gości.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, jaka piękna czerwień, bardzo klasyczna i elegancja!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics