Orly, Pretty in Pink, You Are Not Alone - swatche, swatches

We wrześniu do sklepu internetowego orlybeauty.pl wszedł zestaw składający się z trzech kolorów. Kupując lakiery Orly Pretty in Pink pomagasz innym, więcej możesz przeczytać TU. Popieram tą akcję i zachęcam do wspólnego działania. Be Brave przedstawiać nie muszę, gdyż pokazywałam go jakiś czas temu. Dzisiaj zajmijmy się You Are Not Alone, który pokażę w dwóch zestawieniach. Oto pierwszy z nich:


You Are Not Alone to lakier nawierzchniowy z drobnym oraz większym brokatem w kolorze jasno różowym. Cóż mogę powiedzieć, lakier dobrze się nakłada. Na lakier bazowy bodajże nałożyłam dwie warstwy. Całkiem sporo tych drobinek się nakłada w porównaniu z lakierem Be Brave.
W pierwszym zestawieniu z lakierem Cupcake (różowy) oraz Dayglow (biały).



***

Drugie zestawienie, niech będzie na tradycyjnym czarnym Liquid Vinyl by Orly. W tym przypadku drobinki widać lepiej, kolor drobinek jest znacznie wyraźniejszy.


Kolekcja Pretty in Pink dostępna od 1 września na www.orlybeauty.pl


Która propozycja bardziej przypadła Wam do gustu, a może macie pomysł na inne zestawienie ??

Komentarze

  1. na czarnym lepiej widać kolor, ale ładniej wygląda na różowym :)

    OdpowiedzUsuń
  2. przepięknie! Muszę koniecznie go mieć!!!! :) Cudny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Aaaaa! Oszalałam na jego punkcie!

    OdpowiedzUsuń
  4. sliczny, trochę mi przypomina China Glaze - Material Girl :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale cudo *.* na bieli wygląda bosko

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten lakier pasuje do wszystkiego. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przeglądałam właśnie ich stronę i bardzo drogie są te lakiery ;( szkoda ;(

    OdpowiedzUsuń
  8. z czarnym wygląda świetnie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. na czarnym wygląda przecudownie !

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładny ale mam podobny z Revlona:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Na czarnym zdecydowanie lepiej, drapieżnie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się w obu wersjach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. a mnie się nie podoba jakoś... nie wiem...

    chociaż sama akcja szczytna i jak najbardziej popieram, to nie ma z czego wybrać :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny. A na czarnym lakierze to już w ogóle marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardziej podoba mi się na ciemnym tle :)
      Wypróbuj go jeszcze na ciemnoniebieskim lub granatowym.

      Usuń
  15. Wow wygląda przecudnie :) Dawno nie zrobił na mnie już takiego wrażenia lakier.. śliczny ;]

    OdpowiedzUsuń
  16. Na czarnym lakierze wygląda bosko :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zazwyczaj wolę brokaty na ciemnych lakierach ale ten i na jasnym wygląda świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ułaa, na białym cudo! ;d
    zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Podoba mi się bardziej na bieli, wygląda przesłodko!!! <3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics