Orly, Fired Up Fall 2012

Fired Up
Uwolnij się jesienią z bogato połyskującymi odcieniami

   Dynamiczna kolekcja 6 lakierów to odcienie o wysokim połysku zapewniające naturalną eksplozję koloru. Od ognistej czerwieni i głębokich tonów wina poprzez  jasne akcenty żółci i wyrazistej pomarańczy aż do zrównoważonych barw cyny i czekoladowego brązu. Glow, Flare, Flicker, Ignite, Smolder oraz Repture to kolory, które oferują sezonową eksplozję ognistych barw na Twoich paznokciach.



Kolekcja dostępna od 1 września na www.orlybeauty.pl 
bądź dostępna na Targach Beauty Forum 15-16 września 2012 Warszawa,ul. Marsa

FIRED UP od jutra na moim blogu :))))
Który lakierów pierwszy chcecie zobaczyć?

Komentarze

  1. O kurcze!!!! 3 lakiery bym chciała ;) Chyba będę musiała się do Ciebie uśmiechnąć. Gosiu jest gdzieś lista wystawców targów, bo nigdzie nie mogę znaleźć.

    OdpowiedzUsuń
  2. jako pierwszy pokaż smolder :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajne kolorki:) Na ten czerwony bym się skusiła :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Smolder mi się podoba =)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ty wiesz, który mnie kręci ;>

    OdpowiedzUsuń
  7. zamówiłam bo kolory bardzo mnie zaintrygowały

    OdpowiedzUsuń
  8. Flare wydaje się być bardzo ciekawy

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, trzy z nich powaliły mnie na kolana :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics