Orly, Flash Glam FX, Monster Mash - swatche, swatches

Monster Mash to lakier nawierzchniowy z kolekcji Flash Glam FX z półprzezroczystą zieloną bazą, w której zatopione są sześciokątne, zielono - holograficzne plasterki, drobny, złoty brokat oraz złote nitki. 


Moją bazę stanowi tradycyjnie czarny Liquid Vinyl i zielony Lucky Duck Orly. Lakier można nakładać na różnokolorowe bazy, lecz myślę że na jasnych np. biały, beżowy prawdopodobnie będzie widać odcień półprzezroczystej zielonej bazy. Dobrze się nakłada i w miarę szybko wysycha.



i w słoneczku, widać prawdziwy błysk!


Lakiery dostępne na stronie www.orlybeauty.pl

Komentarze

  1. Hm.. Akurat ten średnio mi się podoba...

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie się bardzo podoba. Śliczny!

    Uwielbiam wszelkie zielenie i szmaragdy, a ten, przynajmniej na Twoich paznokciach wygląda super!

    OdpowiedzUsuń
  3. wygląda normalnie jak trawa;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sympatyczny, ale serce mocniej mi przy nim nie zabiło ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! A mi się podoba bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  6. Daje świetny efekt, uwielbiam Twoje paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. przepięknie wszystko się prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A mnie zauroczył taki efekt. Fajnie to wszystko razem wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  10. świenty kolorystyczny pomysł ! muszę zainwestować w zielony lakier ;-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics