Orly, Fired Up, Flare - swatche, swatches

Flare pochodzi z kolekcji na jesień 2012 Fired Up. Kolejny lakier, który pozytywnie mnie zaskoczył pod względem aplikacji jak i krycia. To złoto o wykończeniu foliowym.


Jeśli chcecie porównać go do słynnego Glitz&Glam to muszę powiedzieć, że to dwa różne odcienie. 
Wydaje mi się, że Flare ma w sobie złote ale także srebrne drobinki, ale tak się wtapiają i jednocześnie zlewają że sama nie wiem czy dobrze je widzę? Hi Hi  <oczopląs>


Lakier szybko wysycha. Konsystencja lakieru w sam raz do malowania, nie jest gęsta ani rzadka. Kryje przy dwóch warstwach i nie robi pęcherzyków.


a tak Flare wygląda w słoneczku #_#


Kolekcja dostępna od 1 września na www.orlybeauty.pl

Dajcie znać jak Wam się podoba i który chcecie następny ?

Komentarze

  1. Genialny, cudowny, rewelacyjny!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny kolor, jednak chyba bym się nie odważyła nosic taki na codzień :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardziej za mną chodzi Glitz&Glam choć ten też ładny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. W słońcu nie do końca mi się podoba, za to w cieniu super..

    OdpowiedzUsuń
  5. ładnie wygląda na Twoich pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmmmmm dla mnie chyba zbyt spokojny ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. przyjemne złotko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny złocisz , już się cieszę że do mnie leci

    OdpowiedzUsuń
  9. Już go widzę na tle jesiennych liści... :)) ale zaraz, zaraz... jeszcze 19 dni lata! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. nie podobają mi się takie kolory na paznokciach...

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny, podoba mi się, że nie jest taki strasznie błyszczący.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics