Podsumowanie kolekcji Fired Up Fall 2012 by ORLY

Kolekcja Fired Up zaskoczyła mnie bardzo pozytywnie pod względem kolorów, aplikacji oraz trwałości! 
W skład kolekcji wchodzi sześć lakierów w jesiennych kolorach, które wcześniej prezentowałam na blog, 
Gdybym miała wybrać jeden "naj" byłby to Smolder. Ma genialny kolor, a kryje już przy jednej warstwie! 
To nazywa się ideał, moje must have tej jesieni.


Każdy kolor ma coś w sobie, każdy jest inny i wyjątkowy :-)

Kolekcja dostępna od 1 września na www.orlybeauty.pl
bądź na targach Beauty Forum 15-16 września Warszawa, ul. Marsa 

Komentarze

  1. cała kolekcja jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No to się zgadzamy co do gwiazdy kolekcji 100% ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne kolory na jesień! Chyba się skuszę

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyjątkowo udana kolekcja. Coś czuję, że niedługo mój portfel będzie strasznie cierpiał przez nią.

    OdpowiedzUsuń
  5. glow i smolder to moje gwiazdy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałam 3 teraz po swatchach chcę 2 kolory, i tak moja wish lista z orly się znowu wydłużyła :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi najbardziej podoba się Flicker jest przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. smolder i glow - moje typy <3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics