Orly, Fired Up, Smolder - swatche, swatches

Dzisiaj prezentacja jednego z lakierów najnowszej kolekcji Fired Up na jesień 2012. Jako pierwszy zaprezentuję SMOLDER. To zdecydowanie mój faworyt!! Jestem nim zachwycona!! Same zobaczcie ...


To ciemna czerwień, wpadająca w bordowy, taki trochę vampowy z shimmerem. Smolder jest jedyny w swoim rodzaju, dlatego warto się w niego zaopatrzyć.



Lakier świetnie się nakłada, jak wszystkie lakiery z kolekcji Fired Up. Nie zostawia pęcherzyków, kryje już przy jednej warstwie. Bez nabłyszczaczy ma fantastyczny połysk.




Kolekcja dostępna od 1 września na www.orlybeauty.pl

Mam nadzieję, że Smolder przypadnie Wam do gustu tak bardzo jak i mi. To mój hicior tej jesieni :D

Komentarze

  1. noo faktycznie świetny, taki niepowtarzalny :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze fantastyczny! Muszę upolować lakier w takim odcieniu! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W kościach czułam, że będzie taki "mój", jest stanowczo zbyt piękny, żeby mnie nie skusić ;)
    Czy następny na swatchu mógłby być Flare lub Flicker?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rozumiem, że mam Cię dalej kusić :> ?:P

      Usuń
    2. A kuś XD Doszłam do wniosku, że nie chcę po fakcie żałować, że nie skorzystałam ;)

      Usuń
  4. wspaniały ! nic wiecej nie da sie powiedziec !

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo piękny, gdyby nie fakt, że muszę go zamówić przez internet to byłby już mój! Jest naprawdę piękny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Boski !!! Coś czuję, że to będzie i mój faworyt w tej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piekny !!! ma niesamowity kolor...

    OdpowiedzUsuń
  8. WOW !!! Piękny odcień i świetnie się błyszczy :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny ! Ja również tej jesieni stawiam na ciemną czerwień, bordo, a także ciemne fiolety i brąz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podobnie jak ja! u mnie dołączą jeszcz różne, przeróżne glittery :)

      Usuń
  10. kurde! Dziś zakupiłam dwa OPIki z German i na lakiery mam wyczerpany limit :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale głęboki kolor! Idealny dla eleganckiej kobiety, która wie, czego chce :) Tak go widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wow!!przepiekny kolor!!gdzie i za ile mozna kupic laiery orly??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podałam link na końcu notki, cena 36zł taniej można kupić na targach dla profesjonalistów najbliższe 15-16 września Warszawa ul.Marsa ,lub jeśli masz ukończony kurs pazurkowy to możesz mieć zniżkę po okazaniu dyplomu itd

      Usuń
  13. niesamowity połysk ;)
    ale ja za czerwienią, bordem itp nie przepadam niestety ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Tak jak nie lubię czerwieni i jej odcieni to Smolder po raz kolejny mnie zachwyca. Chyba w końcu ulegnę i go sobie zamówię, chociażby po to żeby go mieć :P.

    OdpowiedzUsuń
  15. zachwycający kolor! cóż więcej mogę powiedzieć:)

    OdpowiedzUsuń
  16. niesamowity - prawdziwa purpura... a może szkarłat... kapie z monitora

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow! Niesamowicie lśni :) Bardzo ładny!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale on się błyszczy, zachwycający kolor!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. o ja! jaki śliczny kolor! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękny kolor! Niesamowicie wygląda i dobija światło, chce taki! idealny na jesień :) Mam nadzieje, ze coś wyskrobie z portfela żeby go zdobyć ale czesne mnie wykańcza:D!
    :*

    OdpowiedzUsuń
  21. piękny, cudowny! chyba się zakochałam =)

    OdpowiedzUsuń
  22. ciągle tu włażę i go ogladam... jakas nienormalna jestem...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics