Orly, Pretty in Pink, Embrace - swatche, swatches

Efektowny, ale nieco delikatniejszy od swojego poprzednika You Are Not Alone to Embrace. To lakier nawierzchniowy, ze słodkim, różowym, większym i drobniejszym glitterem. Można stworzyć nim różny manicure w zależności od tego jaki efekt chcemy osiągnąć, poprzez zmianę bazy.




Glitter jest troszkę wyczuwalny na płytce paznokcia, dlatego też warto nałożyć na skończony manicure lakier nawierzchniowy, może być to nabłyszczacz lub utwardacz. Nakłada się podobnie jak jego poprzednik :-)




Kolekcja Pretty in Pink dostępna od 1 września na www.orlybeauty.pl


I jakkkkkkkkkkkkkkk ?

Komentarze

  1. ale ślicznie :) podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I jeszcze się pytasz....bosko!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. na czarnym genialny efekt:) co robisz, ze Twoje lakiery tak się błyszczą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nic nie robię, one takie są same w sobie, nawet nie użyłam nabłyszczacza ;)

      Usuń
  4. ja uwielbiam takie brokatowe topy :D
    Paulina

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejny bajeczny Orly na twoim blogu :) Fantastycznie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny! I zdecydowanie wolę go na czerni, bo niedawno gdzieś (tylko gdzie i u kogo?) widziałam też wersję na dwóch jasnych bazach i czarnej i to właśnie w tej wersji podoba mi się najbardziej :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może u mnie, wklejałam brata bliźniaka kilka dni temu :)

      Usuń
    2. Właśnie je porównuje! I musisz mi wybaczyć to zagmatwanie, ale gdybym się nie przyjrzała to nie powiedziałabym, że to dwa różne lakiery :-D

      Usuń
    3. Ale nie umiem powiedzieć, który podoba mi się bardziej :-P ważna jest baza w obu przypadkach!

      Usuń
  7. :oooo cudowny! Moje klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. z czarnym wygląda świetnie :)



    udanych zakupów na targach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie wróciłam z bankomatu z gotóweczką na jutrzejsze targi :P
      dziękssss:)

      Usuń
    2. koniecznie pokaż co kupiłaś :)

      Usuń
  9. Na czarnym wygląda wyjątkowo pięknie. <3

    OdpowiedzUsuń
  10. ładne.:)
    takie same dodałam około tydzień temu na mojego bloga ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak dla mnie ten glitter jest ok, ale nie wpisałabym go na listę życzeń.. Aż tak mnie nie urzeka..

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie jestem w 100% pewna, ale wydaje mi się, że ktoś 'pożyczył' sobie Twoje zdjęcie...
    http://allegro.pl/lakier-do-paznokci-miyo-8ml-pierre-rene-37-fv-i2593477416.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pożyczył, bezczelnie ukradł! Znowu wrrrrrrrrr, co tydzień to coś innego:/ dzięki za inf.

      Usuń
  13. Odpowiedzi
    1. I proszę, znalazłam kolejne Twoje zdjęcia..
      http://www.zakupy.toproste.pl/product_info.php?cPath=13_60_61&products_id=710
      W sumie, można to traktować jako komplement, masz tak dobre swatche, że wszyscy chętnie je wykorzystują:P

      Usuń
    2. widziałam, napisałam im komentarz na FB ale usunęli.

      Usuń
  14. Podoba mi się bardziej niż poprzedni, właśnie przez ten delikatniejszy efekt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już na dniach pokażę duużo nowych Flash Glam'ów :D:D

      Usuń
  15. Bardzo fajny, ale akurat drobinki w tym kolorze spodobały mi się najmniej :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics