Delia Cosmetics, Las Vegas # 506 - swatche,swatches

Na zakończenie miesiąca wrzesień proponuję lakier Delii z serii Las Vegas o numerze 506. Jakiś czas temu marka Delia Cosmeics wypuściła serię brokatowych lakierów. Myślę, że lakier spodoba się szczególnie osobą kochającym każdego rodzaju brokaty, błyskotki.


To brokat z sześciokątnymi, holograficznymi, srebrnymi płatkami, brokatowym pyłkiem w kolorze niebiesko - morsko - turkusowo- czarnym. Lakier sam w sobie jest nawet gęsty. Aby nałożyć go solo na płytkę paznokcia musiałabym pomalować z trzy warstwy. Nie lubię aż tylu brokatowych warstw, dlatego nałożyłam go na niebieski lakier Orly Calypso Breeze. 


Lakier pozostawia lekko chropowatą nawierzchnię, ale nie aż tak bardzo. Warto nałożyć np. nabłyszczacz, lakier bezbarwny itd. Lakiery z tej serii mają nieco dziwny zapach, którego strasznie nie lubię. Nie mają zapachu jak pozostałe inne lakiery np. Colour Alike, OPI, Golden Rose i pozostałe inne.

Wspomnę, że zmywanie jest nie najlepsze, gdyż ten drobny pyłek, brokat wędruje po wszystkich paznokciach.

Zdjęcie w słońcu


Jak Wam się podoba brokat ??

Komentarze

  1. Superancki, Delia się postarała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki przepiękny!! ♥
    Zapraszam Cię na http://keepsmilingmakeupblog.blogspot.com/2012/09/czego-szukacie-na-blogach-pytajcie-i.html gdzie proszę o odpowiedź na kilka pytań ;) Każdą odp. nagrodzę ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Na Calypso Breeze wygląda świetnie :)
    A śmierdzi po chińsku XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Według mnie jest przepiękny! Ale niestety nie mogłabym zbyt często go używać, więc pewnie leżałby samotnie ;P.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny, mam go i bardzo lubię! Chyba zaraz pomaluję nim pazurki ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Boooski chociaż pewnie zmywanie już nie za przyjemne;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudo :)
    Niedawno recenzowałam numerek 500 - też piękny.
    Muszę dokupić kolejne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie reklamuję, tylko może Cię zainteresuje: Co powiesz na akcję: PAŹDZIERNIK - MIESIĄCEM MASECZEK? Przyłączysz się?

    OdpowiedzUsuń
  9. wspaniały !! Jutro lecę na poszukiwanie go u siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie się prezentuje :) Ja mam 507 ;) I mam takie samo zdanie o nich... solo zbyt fajnie się nie prezentują, bo przede wszystkim trzeba nałożyć kilka warstw, a wtedy uwypukla się ta chropowatość. Najlepiej właśnie wyglądają na jakiejś kolorowej bazie :))) U ciebie połączenie jest świetnie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics