Haul, czyli co kupiłam na Beauty Forum

Uwielbiam oglądać haule kosmetyczne, zapewne Wy też, dlatego pokażę co kupiłam na targach Beauty Forum ... Zbyt dużych funduszy nie miałam, choć patrząc na zdjęcia lekko zaszalałam. Kupiłam co chciałam! Choć może nie do końca wszystko ale nie można mieć od razu wszystkiego. Przecież przede mną niedługo kolejne targi - marzec 2013 :D Ostatnio zbzikowałam na punkcie hybryd, postanowiłam zakupić "podstawowy zestaw". Lampę już mam, na razie nie mogę jej pokazać, to taka mała tajemnica :P


Od stoiska Orly nie mogłam odejść, choć mam tyle lakierów tej firmy to mogłabym powzdychać jeszcze na drugie tyle. Kupiłam hybrydowe Orliczki czyli: 3 w 1 Cleanser, Remover, Cuticle Oil, Base Coat, Primer, Top Coat, Dry Brush, Lint Free Wipes, Buffer&Cuticle Pusher  and Remover (te dwie rzeczy kupiłam na poprzednich targach, ale nie pokazywałam, więc teraz wklejam) oraz cztery kolorki Red Flare, Bery Blast, Star Spangled i Bare Rose. Najchętniej kupiłabym wszystkie kolory, ale niestety kosztują trzy razy drożej niż lakiery :(

(Outer Space, My Superstar, Sequins)

Kolejne lakiery - glittery pochodzą z Jordany. Kupiłam je przez kogo, a przez Hatsu! To wszystko przez nią! Oczywiście bardzo się cieszę, bo gdyby nie ona pewnie bym nie wpadła na pomysł, że Jordana ma takie cudeńka. Namówiłam również Madę, także skusiła się na kilka :))))  Najpierw zakupiłam tylko jeden, później pobiegłam po dwa kolejne. Kosztowały całe 15zł/1szt.

(Zoya Charisma, OPI: Piroutte My Whistle, La Paz-Itively Hot, Red Shatter)

Nawiedziłam Zoykę i żałuję, że kupiłam tylko jeden lakier. Na zdjęciu wygląda na różowy, niestety ciężko uchwycić prawdziwy kolor, w rzeczywistości to piękna fuksja, ale to przepiękna słowo!
Zakupiłam również trzy lakiery OPI: Piroutte My Whistle, który chodził już za mną jakiś czas. Ładny i subtelny. Nadaje się do żywych kolorów jak i nudziaków.


Pęseta oraz podwazacz dwustronny z odpychaczem. Kiedyś kupiłam z tej firmy obcinacze do paznokci i pęsetę - rewelacja!


Pozdrawiam i życzę dobrej nocki!
antiii

Komentarze

  1. ooo Pierwsza jestem :)

    podobają mi się te brokaciane lakiery są boskie .
    I pokażną kolekcję zakupiłaś moja Droga :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nigdy nie miałam możliwości być na tych targach, szkoda

    OdpowiedzUsuń
  3. O ludu mega zakupy...a lakiery hybrydowe ciekawe ale ta cena :((

    OdpowiedzUsuń
  4. o Ty, trzeba było zadzwonić ze taka ładna fuksja Zoya... :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Coraz bardziej mnie korci przetestować hybrydy, ale obawiam się, że mój portfel by ucierpiał... ;) Sama chętnie wybrałabym się na takie targi. Super zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zakupy, szczególnie lakiery są fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawe jak ze zmywaniem tych glitterów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. glittery mi nie straszne, zmywałam Jordanę i ok :)

      Usuń
  8. zazdroszczę zestawu do manicure hybrydowego :)

    szkoda że teraz nie mogłam być.. ale w marcu się wybieram :D
    trzeba zacząć oszczędzać :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Uuuuu... pięknie! Gratuluję udanych łowów :-) ja się wybieram na październikowe do EXPO, bo Marsa to dla mnie generalnie na Marsie jest. Ale już nogami przebueram B-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zakupy! Ja w marcu już na pewno muszę się wybrać! Lepiej już teraz zacznę oszczędzać :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics