Niezłe ciacha czyli So Sweet Blog Award

Wyróżnienie So Sweet Blog Award otrzymałam od saurii i grayka
Kochane bebeczki, strasznie Wam dziękuję, bardzo mi miło że o mnie pamiętałyście :-)


Nominacje So Sweet Blog Award otrzymują babeczki, z blogów:

agowepetitki.blogspot.com/ kocham Twój blog, Twoje makijaże, Twoje zdjęcia, w końcu jesteś dla mnie jak siostra, dobra i zawsze pomocna <ściska>
happynailsbymada.blogspot.com zawsze niecierpliwie czekam na swatche Twoich nowych lakierów; jesteś niesamowitą kusicielką :)
bottle-of-happiness.blogspot.com podziwiam Cię za wszelkie zdobienia, perfekcja na wysokim poziomie :)
idaliablog.com/  lubię patrzeć na Twoje piękne, lśniące włosy - są idealne!
candykillerr.blogspot.com "papużkowa dziewczyna" jak Ty to robisz, że w każdym kolorze Ci do twarzy :)?
somethingtodoff.blogspot.com czytając Twój blog, czuje się jakbym znała Cię od zawsze :)))))))
malowajka.blogspot.com blog, który odkryłam niedawno,mam chrapkę na Twoje lakiery OPI :)
mallene.blogspot.com/  lubię Twoje wpisy, są czytelne i przejrzyste, masz milion kosmetycznych pomysłów, które trafiają w mój gust.
grzee.blogspot.com/ tą Panią to chyba każdy zna, młoda, piękna i zdolna :))
mynameisodetteswan.blogspot.com/ kto jej nie zna,niech koniecznie wejdzie na blog! Prawdziwe cuda <3

i tak mogłabym wymieniać całą listę babeczek [blogów] ...

Zapraszam Wszystkie babeczki do So Sweet Blog Award :)

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics