Orly, Flash Glam FX, R.I.P - swatche, swatches

Kolejny bajerancki lakier, który podbił moje serce to R.I.P z kolekcji Flash Glam FX. Lakier nawierzchniowy z ciemno szarą bazą, podchodzącą pod czarną a w nim zanurzony brokat większy i mniejszy w kolorze rudo - pomarańczowo - brązowym. Tworzy nieziemski efekt. Spójrzcie same ....



Świetnie się nakłada, nie za dużo nie za mało , porostu w sam raz [...] Nałożyłam go na czarny lakier Liquid Vinyl by ORLY. Polecam lakier czarny, to najlepszy czarnuch jakiego miałam. Kryje przy dwóch warstwach (warstwy nakładają się cieniutko) i daje bardzo błyszczący efekt. Kiedy dołożyłam warstwę R.I.Pa zachwyciłam się.



W kolekcji Flash Glam FX możecie spotkać "podobny" lakier So Go-Diva alee to zupełnie inny odcień, kolor, lakier itd. :-)



Lakiery dostępne na stronie www.orlybeauty.pl


Nie wiem jak Wam, ale R.I.P  kojarzy mi się z dynią hallowenową :D
Mam nadzieję, że lakier przypadnie Wam do gustu ...

Komentarze

  1. Bomba! Bardzo mi sie podoba I kojarzy poniekad z igrzyskami smierci :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczny!!! Kojarzy mi się z Halloweenem ;)))
    Zainteresowana nowym TAGiem? Na razie jedynie zapowiedź ;)
    http://keepsmilingmakeupblog.blogspot.com/2012/09/zapowiedz-fashion-na-tak-i-na-nie.html

    OdpowiedzUsuń
  3. cudo!
    przepięknie wygląda na paznokciach <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny jest! Do końca dnia będę się nim zachwycać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda cudnie, ale nazwę mogli sobie darować;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ostatnio robisz mega smaka takimi pięknymi, mieniącymi się cudami!

    OdpowiedzUsuń
  7. efekt jest mega :) a na halloween jak znalazl :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie się prezentuje, jakiego używasz top coatu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. używam Glosser'a i Polishield'a ORLY, na tych zdjęciach nie mam żadnego top coatu.

      Usuń
  9. no mi też sie z dynią kojarzy! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. ten chcę najbardziej z całej kolekcji :>

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacja :D na Twoich paznokciach prezentuje sie swietnie...

    OdpowiedzUsuń
  12. Rzeczywiście efekt powalający, bardzo oryginalny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jest piękny - bardzo w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics