Colour Alike, Błyskoteka, nr 208 - swatche, swatches

Za czym przejdziemy do haula kosmetyczno-targowego (Beauty Forum), którego zapewne chcecie zobaczyć chciałabym pokazać Wam lakier Colour Alike z kolekcji Błyskoteka #208. Prawdę mówiąc zapomniałam o nim, ale już to nadrabiam ... 


To kolor morsko - szmaragdowy, posiadający glass flecked, a także mający ( w buteleczce) efekt duochromowy, choć na paznokciach tego nie widać. Ciężko sfotografować idealny kolor tego lakieru, dlatego też w internecie możecie napotkać różne swatche tego koloru. Czasami wpada w morską zieleń, morski niebieski, a  czasami w szmaragdowy lub niebieski.


Nakłada się dobrze, nie robi bąbelków. Nałożyłam dwie warstwy lakieru. 


w słońcu


Zobacz też -> #207, #208, #209, #210, #211

Czy mi się dobrze wydaje, ale lakier nie ma jeszcze nazwy ?

Komentarze

  1. jest cudowny! nie dość, że piękny odcień, to jeszcze drobinkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny :) Mam chrapkę na wiele lakierów tej firmy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Uuuuuuu ładny jest oj ładny :)) Aż mi się oczy zaświeciły na jego widok.

    OdpowiedzUsuń
  4. dobrze Ci się wydaje, nie ma nazwy :/ Barbra się obija od paru ładnych tygodni >_<
    Twój też miętą pachnie? ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sama nie wiem czy pachnie, dzisiaj 5h nawdychałam się lakierów to mi śmierdzi, czuję się zakręcona :P jutro powącham od rana :D

      Usuń
    2. mi na paznokciach jeszcze na drugi dzień czuć było coś a la czekoladki miętowe after eight XD

      Usuń
  5. Śliczny jest! Cała kolekcja niesamowicie mnie kusi:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Woow jaki piękny, jeśli kiedykolwiek będziesz miała go do sprzedania to ja go chcę!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor mi się podoba. Wykończenie też.. Tylko w słońcu jakoś mi nie leży..

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładniutki, ale na jesień tak nie do końca:(

    OdpowiedzUsuń
  9. czekam na targowy haul :D

    kolor świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolor jest niesamowity. Bardzo ładnie prezentuje się na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics