MIYO nailed it! Sunny nr 11 - swatche, swatches

TU PAZNOKCIE! CHCEMY KOLORU! takim hasłem wita nas się linia lakierów MIYO nailed it!
Z racji tego, że w końcu przyszła wiosna, mniej my nadzieję że na stałe - pomalowałam sobie paznokcie na kolor żółty - SUNNY. A co! To słoneczny, kurczaczkowy odcień żółci o wykończeniu kremowym.


Przeważnie mnie wam problemy z kolorem żółtym, a to tępo się nakłada lub nie równo, a to odbarwia płytkę, a to smuży, tak mogę rzec że ten lakier pod względem technicznym jest idealny! Szybko wysycha, nie smuży, dobrze się nakłada i do tego ładnie błyszczy a jego konsystencja jest w sam raz do malowania.


Bardzo fajny kolor, lakier jako baza pod stemple i inne zdobienia. Nawet sama dzisiaj próbowałam coś zmalować, wyszły mi nieco dziwne wygibasy.

i jeszcze pokaz zbiorowy lakieru MIYO Sunny nr 11



a do tego wszystkiego cena bardzo niska ok. 5zł


WIOSNA, WIOSNA, WIOSNA ...

Komentarze

  1. Nie mam żadnego żółtego - ten jest bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny!:) aż człowiekowi chce się uśmiechać jak zobaczy się takie kolory :D

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny, szkoda tylko że u mnie nie ma Miyo :/

    OdpowiedzUsuń
  4. co za energetyczny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale mi zaświeciło w oczy ;D Lubię takie neony. Niestety mam już 3 odcienie żółtego i na 4 się nie zdecyduje ;D Nie zmienia to faktu że bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. właśnie takiego słoneczka szukam, tylko gdzie znajdę?

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki śliczny, aczkolwiek obawiem się ze moje rece nie wyglądały by wnim zbyt specjalnie

    OdpowiedzUsuń
  8. O rany! przepiękny! taki nasycony, intensywny... cudny! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie też dzisiaj już wiosna :)) ale śliczny ten żółtek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jest boski! to moja pierwsza myśl :D i ostatnia tego dnia :P pada na twarz...

    OdpowiedzUsuń
  11. o rany, zatkało mnie jak go zobaczyłam!:D rzadko zdarzają się takie piękne żółtki, kurcze. Ostatni w szafie Miyo nie widziałam nic żółtego, może w tym tygodniu go gdzieś znajdę, bo przyznaję, że zrobił na mnie wrażenie:D

    OdpowiedzUsuń
  12. oż ty, ale oczojeb - ale cudowny oczojeb :)

    OdpowiedzUsuń
  13. rzeczywiście słoneczny :D
    ale ma swój urok :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Za taką cenę taki świetny lakier? Niemożliwe.Świetny,żywy odcień zakochałam się w nim;)

    OdpowiedzUsuń
  15. super kolor muszę taki poszukać

    OdpowiedzUsuń
  16. Ostatnio bardzo lubię takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny! Niedawno polubiłam żółte lakiery:)

    OdpowiedzUsuń
  18. hehe ale odblask :D fajny na lato

    OdpowiedzUsuń
  19. Kolor przepiękny. <3<3
    Zakochałam się w nim. :D

    Zapraszam na rozdanie:
    http://the-fashion-and-you.blogspot.com/2012/03/szybkie-rozdanie-szybka-wygrana.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale fajny.
    Masz bardzo ładnie i równo pomalowane paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. muszę się przekonać do żółtych lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Niesamowity.xD
    Chyba się zakochałam.;D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics