Balea, Szampon i odżywka nabłyszczająca z figą i ekstraktem z pereł

Pakując kosmetyki na wakacje, zawsze wybieram te sprawdzone, które w stu procentach mnie zadowalają Do pielęgnacji włosów wybrałam duet tj. szampon i odżywka nabłyszczająca z figą i ekstraktem z pereł marki Balea. Po ostatnim użytkowaniu  szamponu tej firmy, który okazał się niewypałem (szampon z rozmarynem i melisą) wolałam wcześniej kilka razy poużywać i sprawdzić jak będzie współpracować z moimi, czasami kapryśnymi włosami.


Co napisał producent o szamponie?
Szampon zawierający ekstrakt z fig i perły, a także kompleks witamin B3 i B5, odżywia włosy nadając im jedwabistą gładkość oraz połysk i sprężystość. Nadaje się do stosowania codziennego. Neutralne pH, produkt przebadany dermatologicznie, bez silikonu. 300ml

Skład: AQUA · SODIUM LAURETH SULFATE · COCAMIDOPROPYL BETAINE · SODIUM CHLORIDE · SODIUM CHLORIDE · PARFUM · GLYCOL DISTEARATE · PANTHENOL · HYDROXYPROPYL GUAR HYDROXYPROPYLTRIMONIUM CHLORIDE · SODIUM BENZOATE · CITRIC ACID · POTASSIUM SORBATE · NIACINAMIDE · HELIANTHUS ANNUUS SEED OIL · LAURETH-4 · GLYCERIN · FICUS CARICA FRUIT EXTRACT · HYDROLYZED PEARL · MARIS SAL · TOCOPHEROL · PHENOXYETHANOL · Cl 47005 · Cl 16035. 


Co napisał producent o odżywce?
Delikatna odżywka do włosów matowych i pozbawionych blasku. Specjalna formuła z wyciągiem z figi oraz pereł nadaje włosom blask. Włosy mają jedwabisty połysk aż po same końce. Kompleks odbudowujący z prowitaminą B3 oraz B5 nadaje włosom gładkość i jedwabistość.Zapach owocowo- kremowy pozostaje długo na włosach. 300ml


Skład:  AQUA · CETEARYL ALCOHOL · BEHENTRIMONIUM CHLORIDE · ISOPROPYL PALMITATE · PARFUM · PANTHENOL · DICAPRYLYL ETHER · LAURYL ALCOHOL · ISOPROPYL ALCOHOL · SODIUM BENZOATE · CITRIC ACID · POTASSIUM SORBATE · NIACINAMIDE · HELIANTHUS ANNUUS SEED OIL · GLYCERIN · FICUS CARICA FRUIT EXTRACT · HYDROLYZED PEARL · MARIS SAL · TOCOPHEROL · PHENOXYETHANOL 


Moja opinia:
Ten zaskakująco tani duet okazał się być strzałem w moje włosy. Za czym przystąpiłam do zakupu szamponu i odżywki przeczytałam kilka pozytywnych recenzji, które skusiły mnie do zakupu. Przeczytałam również kilka negatywnych opinii, ale postanowiłam sprawdzić to na swoich włosach. Najwyżej stracę około 10 zł za moją ciekawość.

Opakowanie:
Zarówno szampon i odżywka mają takie same buteleczki. Jedno opakowanie stoi do góry nogami a drugie na odwrót. Buteleczki są matowe, lecz kiedy weźmiemy butelki pod światło możemy zobaczyć stan zużycia.

Konsystencja:
Szampon - dosyć wodnisty, ale nie aż tak bardzo
Odżywka - dosyć lejąca ale z włosów nie spływa

Zapach:
Oba kosmetyki pachną tak samo, delikatnie i przyjemnie. Na pewno zapach nie utrzymuje się na włosach, jest ulotny.

Używałam szamponu i odżywki jednocześnie. Po kilku użyciach wiedziałam, że przypasujemy sobie i to odczucie nie zmyliło mnie do końca. Szampon nadaje się do codziennego użytku. Kosmetyk ma lekką , wodnistą konsystencję to mimo wszystko okazał się być całkiem wydajny. Odrobina szamponu a otrzymałam sporą ilość piany. Kosmetyk dobrze usuwa pozostałości po olejach i innych kosmetyków do włosów. Po samym szamponie włosy dobrze się rozczesują i są gładkie. 
Do tego odrobina odżywki a włosy stają się miękkie i lśniące. Nie plątają się i dobrze rozczesują. Wyglądają na zdrowe i są sypkie. Duet ten nie obciążył moich włosów, nie przyspieszył przetłuszczania się włosów ani nie spowodował innych podrażnień skóry głowy. O przesuszeniu włosów nie ma mowy. Skład szamponu mówi sam za siebie, to nie kosmetyk naturalny. Znajdziemy w nim SLS i konserwanty, ale jeśli działa dobrze na moje włosy to w zupełności nie zniechęca mnie jego skład.
Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona szamponem i odżywką z figą i perłami. Jeśli będę miała możliwość ponownego zakupu to z chęcią to poczynię. 

PLUSY:
+ zapach
+ lśniące, gładkie włosy
+ dobrze się rozczesują
+ nie plątają
+ wydajność
+ cena

MINUSY:
- dostępność, choć coraz więcej polskich sklepów internetowych ma w ofercie ten zestaw i 
można kupić za grosze

Moja ocena:
5/5

Używałyście, lubicie czy też nie, a może polecacie inne szampony tej firmy? 

Komentarze

  1. Tyle pozytywnych opinii słyszałam o tych zestawach,a jakoś się nie umiem zmobilizować do zakupu:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam jeszcze przyjemności ich używać, ale jak tylko będę robić zamówienie (bo niestety stacjonarnie dostępu nie mam) to nie zapomnę o tych kosmetykach. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mnie kuszą kosmetyki z tej firmy, ale ja stronię od zakupów przez internet...
    Pozdrawiam. :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widzę, że nie tylko ja lubię kupować stacjonarnie ;)

      Usuń
  4. właśnie ostatnio kupiłam ten szampon jak i odżywkę, czekają sobie na swoją kolej, mam nadzieję, że sprawdzą się tak dobrze jak u Ciebie! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem czy polubisz, niektórzy się zachwycają inni w ogóle. Ja bardzo bardzo bardzo lubię ten zestaw :)

      Usuń
  5. Pachną pewnie cudnie. Bardzo lubię figowe zapachy...

    OdpowiedzUsuń
  6. ta odżywka należy do moich ulubionych <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Używałam tego zestawu. Miałam nawet maskę z tej serii. Niestety u mnie sprawdziła się tylko ona. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. tego zewstawu jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dostałam ten szampon,pachnie jak guma do żucia za czasów jak byłam mała,chyba "turbo"..
    Jestem pozytywnie zaskoczona.Dostałam go w prezencie,ale jak mi się skończy to chce sobie taki kupić :)

    Wybacz,że "odkopałam" temat,ale szukałam na blogach info o tym szamponie i tak Cię odwiedziłam :)
    pozdrawiam,Karina

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics