17 lip 2013

Ombre ciąg dalszy, manicure plażowy

Trochę Was pomęczę neonowym ombre ... 
Nie sądziłam, że tak dużej liczbie osób przypadnie do gustu. Kto jeszcze nie widział zapraszam do obejrzenia klik-klik. Postaram przygotować się inne zestawienia, ale to już niedługo. 
Dziękuję Wam :)))


W ramach niedzielnej zabawy, powstało jeszcze coś takiego. 
Ten mani nazwijmy manicure plażowym. Jest kolorowo, jest też rybka, muszelka i gwiazda 
oraz złocisty piasek ;)


To co, w jakich kolorach następne ombre ?


pozdrawiam antiii

23 komentarze:

  1. bardzo energetyzujące i pozytywne paznokcie, dobrze nastrajają takie kolorki :)
    fajny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda świetnie, strasznie mi się podoba pomysł ze zwierzaczkami na tym ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie ładnee!
    Masz talent :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale pozytywne zdobienie :) Super! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Strasznie podobają mi się pazurki

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie słodkie! Ombre bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. rewelacja, od samego patrzenia jakoś tak wakacyjnie się robi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne ombre, trochę [a nawet bardzo!] zabawne, ale także i świetnie wykonane. Podobają mi się kolory.

    Pozdrawiam,
    Klaudyna

    OdpowiedzUsuń
  9. mnie ta meduza wygląda na muszelkę, ale Ty tu rządzisz ;P
    tak czy siak naklejki są przesłodkie a cały mani wesoły i baardzo wakacyjny :D

    OdpowiedzUsuń
  10. ta muszelka poprawiałaby mi humor:D świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. jakie mordeczki ^^ a muszelka najsłodsza :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jakie słodkie odświeżenie bajecznego neonowego ombre ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. so bright and fun! love it :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale cuuudny! Aż mi się buzia śmieje.. Super.. To naklejki są??

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

 
BLOG DESIGN BY Antiii