Receptury Babuszki Agafii: Jajeczna maska do włosów. Odżywianie i regenracja.

Minęło dobre ponad pół roku od zamówienia kosmetyków rosyjskich w sklepie Kalina. Na dobry początek jak już wcześniej wspomniałam postanowiłam zakupić, dwie bardzo chwalone z bardzo dobrymi opiniami słynne maski Receptury Babuszki Agafii m.in maskę jajeczną ( o masce drożdżowej możecie przeczytać TU ). Przez ostatni czas zużyłam sporą ilość napoczętych masek, w tym jajeczną, którą postaram się poniżej opisać. Cieszę się z zakupu obu masek, ale po ich zużyciu mogę stwierdzić, że ponownie ich nie kupię. Były całkiem dobre, a  jajeczna nawet niezła, obie maski nic złego nie zrobiły moim włosom, ale nie poczułam potrzeby ponownego zakupu.


Opis producenta:
Jajeczne proteiny intensywnie odżywiają włosy i skórę głowy. Żytni słód to niezastąpione źródło mikroelementów, wykazuje działanie regenerujące.

Pojemność:
300ml

Cena:
ok 17-18zł

Skład INCI: Aqua with infusions of: Hydrolyzed Egg Protein, Malt, Betula Alba Juice, enriched by extracts: Salvia Officinalis, Rubus Chamaemorus, Rhodiola Rosea, Cetrionium Chloride, Cetearyl Alcohol, Ceteareth-20, Guar Gum, cold pressed oils: Hippophae Rhamnoides, Cucurbita Pepo, Corylus Avellana Seed, Panthenol, White Beeswax, Tocopherol, Citric Acid, Parfum, Benzoic Acid, Sorbic Acid.


Konsystencja:
dosłownie taka sama jak w przypadku maski drożdźowej, lejąca się, rzadka


Zapach:
słodki, ciut inny niż w masce drożdżowej, ale o podobnej nucie 

Opakowanie:
okrągły, plastikowy słoik, z którego można do końca wydobyć kosmetyk, nakrętkę poprzedza wieczko po to by maska się nie wylała. 

Działanie:
Zdecydowanie bardziej przypadła mym włosom maska jajeczna. W porównaniu z  maską drożdżową ta nie obciążyła moich włosów. Maskę nakładałam na nawilżone włosy, po długości lecz nie na czubek głowy, pozostawiając ją 3 min na włosach. Po czym spłukałam wodą. Włosy były mięciutkie, ładnie pachniały choć zapach jest ulotny. Po zabiegu włosy dobrze się rozczesywały i były lśniące. Mimo rzadkiej konsystencji, produkt starczył mi na całkiem długo. Nie zauważyłam jakiegoś mega odżywiania i regeneracji. Po prostu włosy dobrze się miały :-) 

PLUSY:
+ zapach
+ włosy lśniące i gładkie
+ włosy dobrze rozczesują się
+ włosy wyglądają na ładne i zdrowe
+ nie obciąża i nie podrażnia

MINUSY:
- mogła by być ciut tańsza
- dostępność

Moja ocena:
4,5/5

Przyjemna w użyciu, ale ponownego zakupu nie planuję.
Jeszcze tyle odżywek i masek przede mną do przetestowania ... ^^ 
W niedługim czasie pokażę Wam szampon rosyjski, który mnie zachwycił.

Maskę zakupiłam w sklepie KALINA.

Używałyście tej maski? 
Mam ochotę na przetestowanie tej i tej

pozdrawiam
antiii

Komentarze

  1. działanie super a to najważniejsze więc może sie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jeśli rzeczywiście jest taka dobra jak piszesz to idę zamówić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to są moje odczucia, na innych włosach może się różnie spisywać ;)

      Usuń
  3. Ooo w takim razie muszę ją mieć!

    W ogóle muszę w końcu zebrać się i złożyć zamówienie na kosmetyki Babuszki Agafii :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie kusi jak zwykle kilka(naście)kosmetyków ;D

      Usuń
  4. o! tej maseczki Babuszki Agafii jeszcze nie miałam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. jajecznej nie miałam, ale łopianową owszem i bardzo polubiłam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobrze wiedzieć, może kiedyś się skuszę :)

      Usuń
  6. Ja często zamawiam kosmetyki w Kalinie, bo prowadzi go moja przyjaciółka i mam magazyn do przebierania i wybierania na miejscu ;) Tej maski jeszcze nie miałam, na razie skupiam się na peelingach owocowych i słodyczowych ;) Ale...skoro taka dobra opinia o tej masce to może się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa maska do włosów, warta zainteresowania

    OdpowiedzUsuń
  8. z serii masek Babuszki ta u mnie sprawdza się najbardziej ;D uwielbiam jej zapach i delikatne nawilżenie włosów ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics