Colour Alike Q - Kolekcja Q /ku/ All Inclusive - Wiosna 2012 - Z głową w chmurach - nr 160 - swatche, swatches

Ostatni z lakierów kolekcji All Inclusive to nr 160 z głową w chmurach. 



Na zdjęciach wygląda niczym chaber lub kobalt, w rzeczywistości ma nuty morskie. Kolor jest trudny do idealnego uchwycenia, dlatego wyszedł jak wyszedł. Kryje już przy dwóch warstwach i nie robi smug.


Fajnie wygląda w połączeniu z białymi kropkami lub paseczkami :-)


Co o nim sądzicie, ładny prawda ?

Podsumowując kolekcję All Inclusive! 
Gdybym miała wybrać spośród kolekcji kilka kolorów to nie mogłabym się zdecydować. Najlepiej prezentują się wszystkie razem. Może Was zaskoczyć, ale moim ulubieńcem jest Żar tropików  nr 165! Kolor jest genialny i super współgra z pozostałymi kolorami tej kolekcji. Jeśli chodzi o aplikacje to wszystkie lakiery są takie same, nie zauważyłam by któryś z nich smużył. Każdy z nich kryje przy dwóch warstwach i szybko wysycha. Gorąco polecam!

Pozostałe swatche lakierów kolekcji All Inclusive Colour Alike Q Wiosna 2012

Lakiery można kupić w e-sklepie Barbra Cosmetics klik-klik.

Komentarze

  1. kurczę , a u mnie w ogóle nie jest kobaltowy. To taki niezbyt jasny niebieski z morskimi tonami w tle

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przy moim kolorze skóry nie widać tonów morskich, przypomina bardziej kobalt.

      Usuń
    2. ale w buteleczce też nie jest taki niebieski ;) to trudny do sfotografowania odcień, na zdjęciach mi też wychodzi taki niebieski choć w rzeczywistości jest inny

      Usuń
  2. niebiiiiiiiiiiiesssssssski :D mój!

    OdpowiedzUsuń
  3. intrygujący odcień niebieskiego który bardzo by pasował do mojej kolekcji ! :) Na twoich pazurkach prezentuje się wysmienicie,

    I mam ochotę zaprosić Ciebie do siebie, jestem nowa na blogu i moją pierwszą notkę pragnę poprzedzić mini rozdaniem z tej okazji :) mam nadzieję,że chętnie mnie odwiedzisz i zostawisz swoje zgłoszenie. http://kolorowo-malynowoo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny jest ten kolorek... ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. lubie takie kolory;))

    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  6. niby mi sie podoba ale zle bym sie z nim czula

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny. :)
    Śliczne masz paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest przepiękny, bardzo mi się podoba *.*

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny!
    ale ja po prostu lubię niebieskości ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics