OPI Holland - A Roll In The Hague - swatche, swatches

A Roll In The Hague pochodzi z kolekcji Holland. To mocno, intensywny pomarańcz o wykończeniu kremowym. 


Jaki piękny tak kapryśny, a zaraz napiszę dlaczego ... Po dwóch dniach noszenia lakier schodzi płatami, szybko odpryskuje. Same zobaczcie (nie wytrzymał nawet dwóch dni).



Nie nałożenie bazy może spowodować zabarwienie płytki (taki skubany napigmentowany). Lubię go tylko za kolor i aplikacje, a to niestety zbyt mało w porównaniu do wydanych pieniędzy. To już drugi lakier z tej kolekcji, który płata figle <zniechęcają mnie do malowania>.

Pozdrawiam
Antii

Komentarze

  1. kolorek cudowny .. szkoda że płata takie figle :(

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny , mocny kolor.szkoda ,że trwałość nie powala:)

    OdpowiedzUsuń
  3. kolor jest boski, ale szkoda, że taki nietrwały... część lakierów za 5zł dłużej wytrzymuje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie używam bazy, więc każdy lakier który odbarwia płytkę jest już u mnie skreślony :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie myślałam ze OPI może wypuścić słabe lakiery :D

    OdpowiedzUsuń
  6. no niestety ale nie da się mieć wszystkiego :P niestety zauważyłam, że opi ma rzadko lakiery które dostają pięć gwiazdek w każdej kategorii

    OdpowiedzUsuń
  7. jestem w szoku , że tak szybko odprysną i to aż tak...
    Kolor przepiękny

    OdpowiedzUsuń
  8. uuu bardzo nie ladnie z jego strony :/ jaa sie jakos na OPIki nie napalam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny, ale podobny do BarryM Block Orange, który szczęśliwie mam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolor fantastyczny ale za taką cenę powinien wytrzymać dużo więcej czasu :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaki piękny kolor :) dobrze, ze ma wady, mniej kusi ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. oj szkoda, ja wzielam ten prawie identyczny z Essie (Orange its obvious) i na szczescie nie odpada uff :P

    OdpowiedzUsuń
  13. ale ma fajny, makowy i płomienny odcień

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics