Mariza Care&Colour nr 3602 + Opal Top Coat by Zoya - swatche, swatches

Szaleńczych marizowych kolorów ciąg dalszy ...

Marizka numer katalogowy 3602, a buteleczkowy 60. To piękny nasycony niebieski, chabrowy z kapką fioletu. Lecz bardziej nazwałabym go indygo!


Kryje po dwóch warstwach, nie barwi płytki a do tego szybko wysycha. Noo i pięknie błyszczy ;-)


Jest kremowy.
Buteleczka zawiera 10ml emalii.


Opal Top Coat marki Zoya (można TU zobaczyć)  tak bardzo mi się spodobał, więc postanowiłam go jeszcze trochę pomęczyć, zestawiłam z prezentowaną Marizką. Zobaczcie jak fajnie wygląda ...



Buziaki, pozdrawiam
Antiii

Komentarze

  1. ale ładnie razem wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczny ten niebieski lakier jest ;) A już z Zoyką to wymiata ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej, cudowny... uwielbiam Opal w kolorze Blue :) mam nawet 2 zawieszki z Krety ;) hehe :) byy cudne więc nie mogłam się powstrzymać aby ich nie mieć.... :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Przecudowny ten lakier.:)
    Ale bardziej podoba mi się solo.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny kolor a z flejksami to już bomba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny kolor. Zarówno solo jak i z topem Zoya :)

    OdpowiedzUsuń
  7. z zoyką wygląda jak rybie łuski^^ ślicznie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny jest ten lakier .. także go posiadam .

    OdpowiedzUsuń
  9. kurczę, same zalety. :) bardzo ładny. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale świetne pazurki;33
    Zapraszam,nowa notka!

    OdpowiedzUsuń
  11. kolor jest boski do potęgi :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny kolor, na pięknych, zadbanych pazurkach.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolor cudowny, a jeszcze na takich paznokciach! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. mam go, jest śliczny ;) z topem jeszcze lepszy

    gdyby ktoś chciał kosmetyki z Marizy, możecie pisać do mnie na maila natalia.cichocka@gmail.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam takie kolorki! obie wersje strasznie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jest piękny:) Muszę go mieć:)

    OdpowiedzUsuń
  17. bosze jaki piękny kolor, czaję się na taki ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics