Nail art special effect! topper - 08 Night in Vegas by Essence - swatche, swatches

Jakiś czas temu zaopatrzyłam się w trzy toppery marki Essence klik-klik m.in. 08 Night in Vegas. Jest to lakier nawierzchniowy, który pięknie się mieni a kolory przechodzą od żółto-pomarańczowego aż po zieleń. Można w łatwy sposób  zmienić efekt każdego lakieru oraz odświeżyć manicure. 
Zrobiłam małe zestawienie, nałożyłam na trzy różne kolory. Najlepiej prezentuje się na ciemnych kolorach.



 i w słoneczku






 
Toppery by Essence:
Glorious Aqarius
Copper'ize Me!

Komentarze

  1. Flejki zawsze są super:) A były z tej serii może zielono- niebieskie? bo szukam zastępstwa dla Inglota ale póki co widzę tylko takie zestawienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tylko ten był... z inglota też mam :)

      Usuń
    2. Szkoda :( pozostaje w takim razie tylko Inglot :(

      Usuń
  2. nie mam żadnego z Essence, piękny efekt uzyskałaś na ciemno różowym lakierze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na ciemnym lakierze świetnie wygląda :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie lepiej wyglądana ciemnych kolorach! Jest rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki cudowny efekt. ;D
    Przepiękny jest. :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Na ciemnych kolorach wygląda lepiej:0 W ogóle wygląda jak bliźniak flejksów z My secret. Ja uwielbiam taki efekt na czarnym lakierze=)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny efekt, tylko boję się zmywania. :(

    OdpowiedzUsuń
  8. normalnie jak flejksy z Mysecret :D

    OdpowiedzUsuń
  9. najlepiej wyglada w poloczeniu z ciemnymi kolorami :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super wygląda, szczególnie na tym czarnym lakierze. Lubię takie świecidełka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. na różu china glaze mi się najbardziej podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się na wszystkich, ale na tym czarnym chyba najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. muszę poszukać takiego topu! efekt jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. wow wszystkie wersje bardzo mi się podobają! Będe musiała na niego zapolować hehe ;):)
    Pozdrawiam:):)

    OdpowiedzUsuń
  15. Tego typu flejksy zdecydowanie bardziej podobają mi się na ciemnych bazach..

    OdpowiedzUsuń
  16. Na czarnym wygląda extra :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Na ciemnym najlepiej:) Niesamowity efekt...+

    OdpowiedzUsuń
  18. Identycznie wygląda My Secret nr 104

    OdpowiedzUsuń
  19. ja lubieeeeeeee flejksy :D musze swoje wytargac z pudla :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Na czarnym i ciemnoróżowym wygląda prześwietnie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics