Farah by ZOYA + bonus- swatche, swatches

W ostatnim konkursie na moim blogu można było wygrać dwa wspaniałe lakiery marki ZOYA Cho i Chloe klik-klik. Lakiery zapewne dobrze Wam znane z oglądania blogowych swatchy, zwłaszcza zagranicznych. W Polsce są dostępne u dystrybutora www.nailco.pl .
Mój Zoyowy duet składa się z lakierów Farah i Opal.


Dziś zaprezentuje Farah, a jutro pokażę jak wygląda Opal jako lakier nawierzchniowy na różnych kolorach.

Farah to jasny beżyk, nude. Jest podobny do OPI did you ear about van gosh? lecz troszkę jaśniejszy i ma więcej beżu, zaś OPI więcej szarości.


Nie smuży, ani nie odpryskuje, nie tworzy pęcherzyków. Jest kremowy. Do idealnego krycia potrzeba dwóch warstw.


Lakiery Zoya mają zgrabne buteleczki o pojemności 15ml.


+ BONUS
Na dysku znalazłam zdjęcia z wrześniowych targów Beauty Forum 2011 na których wystawiała się Zoya ...




Zapraszam do polubienia fanpeg'a Zoya Colors Polska 
Lakiery można kupić na www.nailco.pl

Komentarze

  1. Ładny, ale Opal ładniejszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Farah jest przepiękny, uwielbiam takie delikatesy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny jest ;) Czekam na zdjęcia topiku, jest piękny <3 Chyba Chloe przydałby się braciszek... ;> Całe szczęście chyba, że jestem wiecznie spłukana hihi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj przydałby się, bardzo podoba mi się Chloe :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. też jestem ciekawa, bo planuje w końcu wypróbować lakierów Zoya :)

      Usuń
  5. Ta firma ma takie świetne lakiery. <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten nude jest przepiękny jak dla mnie idealny :) jestem bardzo ciekawa tego zielonego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny kolor, lubię takie nudziaki, które nie są zbyt żółte :) A i top zapowiada się ciekawie :]

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny kolor :> echhh mam coraz większą chętke na lakiery Zoya

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiękne oba lakiery...szkoda, ze nie ma swatcha tego drugiego też... tylko cena mnie powala tych lakierów;/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics