Farouk CHI - szampon Super Volume&odżywka Aqua Charge z białą truflą i perłą

Postanowiłam w jednym poście pokazać dwa produkty do włosów, które otrzymałam 


  1. Szampon zwiększający objętość włosów Super Volume z białą truflą i perłą
  2. Odżywka ułatwiająca rozczesywanie włosów Aqua Charge z białą truflą i perłą
Zacznę od szamponu.

Kilka słów od producenta:
Szampon zwiększający objętość włosów Super Volume

Szampon do codziennej pielęgnacji, wspaniale zwiększający objętość włosów, o ekstra łagodnej formule.
Zawiera ekstrakt z białej trufli bogatej w witaminy z grupy B (chroni włosy przed łamliwością) oraz z perły będącej naturalnym filtrem UV i doskonale nawilżającej włosy. Nie zawiera siarczanów (soli) i parabenów.
Świetnie się pieni, sprawia, że włosy uzyskują wyjątkową objętość, nawilżenie i wzmocnienie na cały dzień. 
 
Pojemność: 
355ml
 
Opakowanie:
duża, plastikowa butla; dozownikiem w butelce jest śliczna nakrętka w postaci "kopuły cerkwi" (tak mi się skojarzyło)
 
Konsystencja:
przezroczysta, gęsta (na zdjęciu wyszła lejąca, ale wcześniej nie naszykowałam aparatu i ciut zaczęła się lać)
 


Zapach:
mogę wąchać godzinami i chyba się nie znudzi, pachnie pięknie <3

Moja opinia:
Szamponu używam od grudnia, przemiennie z innymi szamponami. Zostało mi go jeszcze na kilka razy. Jest gęsty przez co jest bardzo wydajny. Na moje długie włosy potrzebuję zaledwie trochę, gdyż nawet nieźle się pieni. Już po pierwszym użyciu, włosy są gładkie, lśniące i dodają delikatnie objętości (choć z tą objętością szału wielkiego nie ma). Szampon nie obciążył moich włosów. Często używałam go solo, a włosy po nim samym dobrze się rozczesywały.

Skład:


PLUSY:
+ pięknie pachnie
+ wydajny
+ oczyszcza
+ ładne opakowanie

MINUSY:
- cena (ok. 45zł )

Moja ocena:
4/5
-----------------------------------------------------


Przejdźmy teraz do prezentacji odżywki.


Kilka słów od producenta:
Odżywka ułatwiająca rozczesywanie Aqua Charge
Codzienna odżywka, ułatwiająca rozczesywanie włosów. Zapewnia zrównoważone nawilżenie i odżywienie włosów za pomocą formuły z białej trufli (bogatej w witaminy z grupy B, chroniące przed łamliwością) i perły (naturalny filtr UV). Eliminuje elektryzowanie się włosów, pozostawiając je lśniącymi i puszystymi.


Sposób użycia: po umyciu włosów szamponem z serii Farouk Royal Treatment, nałóż odżywkę na mokre włosy i dobrze rozprowadź. Następnie spłucz obfitym strumieniem wody.

Pojemność:
355ml

Opakowanie:
duża, plastikowa butla; dozownikiem w butelce jest śliczna nakrętka w postaci "kopuły cerkwi" (tak mi się skojarzyło)

Konsystencja:
kremowa, biała 


Zapach:
zapach taki sam jak szampon Super Volume, mogę wąchać godzinami i chyba się nie znudzi, pachnie pięknie <3

Moja opinia:
Mimo używania odżywki raz w tygodniu, bardzo obciążyły moje włosy. Odżywkę nakładałam od połowy włosów (czyli od ok.ramion)aż po końce. Za każdym razem po umyciu zdejmowałam garść włosów. W końcu odstawiłam, bo traciłam zbyt dużą ilość włosów. Gdy używałam samego szamponu, włosy nie wypadały. Po spłukaniu włosy są lśniące i wygładzone, przy czym dobrze rozczesują się. Odżywka może dostać dużego plusa za opakowanie i zapach, nic poza tym.

Skład:



PLUSY:
+ pięknie pachnie
+ ładne opakowanie
+ ułatwia rozczesywanie
+ włosy lśniące i wygładzone

MINUSY:
- obciąża, obciąża i jeszcze raz obciąża!
- włosy wypadają garściami
- cena

Moja ocena:
2,5/5

UŻYWACIE PROFESJONALNYCH PRODUKTÓW DO PIELĘGNACJI WŁOSÓW?

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics