Mariza Care&Colour nr 3589 - swatche, swatches

Hmm jak określić jego kolor? Lila róż, złamany fioletem, lekko pastelowy lecz nie nakłada się jak pastela.


Dobrze i równo się nakłada. Nie smuży, a kryje przy dwóch warstwach. Po dwóch dniach wyciera się na koniuszkach paznokci.



Nie rozumiem polityki numerowania lakierów Mariza. W katalogu widnieją inne numery niż na buteleczkach. Na przykład w katalogu lakier ten ma numer 3589 a na buteleczce 58. Wygląda na to, że dwa środkowe numerki dają numer katalogowy. Tak jest w przypadku dwóch innych lakierów. Wydaje mi się, że rozgryzłam nurtujący mnie problem numeracji Marizek ;P

Jak spędzacie niedzielę? U mnie nauka, zakupy gajerka dla Pana Młodego a teraz odpoczywam i patrzę jak pięknie i równiutko pada deszcz :D

Pozdrawiam
antii

Komentarze

  1. Trochę nie mój kolor, ale na Twoich pazurkach prezentuje się naprawdę nieźle :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. całkowicie, absolutnie mój kolor :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialny kolor, bardzo mój :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny fiolecik.. Chętnie bym go zobaczyła w swoich zbiorach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny kolorek, aż mnie zachwycił.

    OdpowiedzUsuń
  6. czy zakupy oznaczają jakoś zmianę w twoim życiu czy tylko mi się wydaje? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny kolor. :) Jej, zazdroszczę Ci pazurków!

    OdpowiedzUsuń
  8. JA się caly dzien byczylam na plazy...no ale teraz u mnie też pada deszcz ;/

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny kolor uwielbiam taki ;)
    fajny masz kształt paznokci ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie, że jest złamany fioletem, wolę taki niż zwykły róż:)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny, dziewczęcy kolor ,ale ja położyłabym na wierzch jakiś brokat:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics